Bzdury związane ze zmianami klimatycznymi są instrumentem pozwalającym na wprowadzanie wszelkiego rodzaju zmian społecznych, ekonomicznych i politycznych, które mogą znacznie ograniczyć wolności i finansowe przetrwanie przeciętnego człowieka.
Świat był już świadkiem tego jak podczas pandemii COVID-19, globalne instytucje współpracujące z rządami i korporacjami chętnie podsycały fałszywe groźby i wywoływały publiczną histerię, by wykorzystać rosnący strach do ograniczenia naszych indywidualnych praw. Szum wokół „globalnego ocieplenia” nie jest tu wyjątkiem.
Wydaje się, że zdecydowana większość polityk dotyczących klimatu i emisji dwutlenku węgla jest skierowana przeciw Zachodowi i jest to jeden z powodów, dla których wiemy, że twierdzenia, które się za nimi kryją, są fałszywe.
Czym jest ekologia dla anglo-amerykańskich elit:
Długofalowe plany eko-polityki:
Same Chiny odpowiadają za około 32% wszystkich światowych emisji dwutlenku węgla, przy czym Stany Zjednoczone odpowiadają za zaledwie 14%, a UE za około 8%. Jednak think tanki, takie jak Światowe Forum Ekonomiczne i globalistyczne grupy takie jak ONZ, nadmiernie koncentrują się na Stanach Zjednoczonych i Europie, podczas gdy Chiny robią, co im się podoba.
[...] Ostatnio dużo słyszymy o wysiłkach zmierzających do zmniejszenia lub zakazania używania kuchenek gazowych w Stanach Zjednoczonych, ograniczenia produkcji rolnej w Europie i ograniczenia spożycia mięsa, ale najbardziej wszechobecne ograniczenia emisji dwutlenku węgla planowane są dla samochodów i transportu prywatnego. WEF niedawno opublikował plan ograniczenia posiadania indywidualnych samochodów o 75% do roku 2050.
Dokument zatytułowany „Benchmarking the Transition to Sustainable Urban Mobility” ustanawia różne wytyczne dotyczące przeniesienia większości populacji na masowy transport publiczny w zwartych „inteligentnych miastach”. WEF sugeruje również, że ponad 70% wszystkich ludzi będzie musiało mieszkać w tych inteligentnych miastach do 2050 r. Obecnie 45% świata żyje na obszarach wiejskich, co wymaga, aby kolejne 15% populacji przymuszono do przeniesienia się do miast w ciągu najbliższych kilku lat. Nie tylko to, ale miasta drugiego i trzeciego poziomu zostaną połączone w pojedyncze ujednolicone sieci. Innymi słowy, mają powstać megamiasta.
Agenda transportowa WEF wymaga, aby spośród ponad 2 miliardów właścicieli samochodów 1,5 miliarda ludzi utraciło możliwość korzystania z transportu osobistego. Tylko 500 milionów ludzi na świecie miało by „przywilej” posiadania pojazdu.
Link do oryginalnego artykułu: LINK
| Europejski przemysł motoryzacyjny potępił europejski zakaz produkcji samochodów benzynowych do 2035 roku. | Zakaz samochodów w miastach Unii Europejskiej! | UE nakazało montowanie śledzących czipów do wszystkich, nowych samochodów. | W ciągu 25 lat ludzie będą mieli zakaz prowadzenia pojazdów. | Permanentna inwigilacja w samochodach: Toyota wprowadzi do swoich samochodów Alexe firmy Amazon. | Od 2026 r wszystkie samochody produkowane w USA będą zawierały monitoring kierowcy. | Renault będzie zdalnie wyłączać elektryczne samochody. | Europa popełnia samobójstwo gospodarcze - zobowiązuje się do ogromnych cięć emisji CO2. | Europejski system produkcji energii do roku 2050. | UE i drakońskie scenariusze kontroli populacji do 2050 roku. | Podwojenie rachunków za energię w ciągu kolejnych pięciu lat. | ONZ żąda 76 bilionów dolarów na “zielone technologie”. | Inteligentna sieć energetyczna, ostateczny cel technokratów. | Raport: Inteligentna sieć 2013. | Inteligentna sieć: Wdrożenie technokracji? | Szef CIA: Będziemy szpiegować wszystkich Amerykanów poprzez urządzenia elektryczne. | Agenda 21. Plan wdrożenia światowego socjalizmu. | Audycja Wiadomości PrisonPlanet.pl: Problematyka zrównoważonego rozwoju. | Wielka wiatrowa ułuda porwała politykę energetyczną. | Raport ONZ wzywa by umieścić planetę i jej mieszkańców w centrum zrównoważonego rozwoju. | Karta Ziemi - Agenda 21. Marks w zielonej kominiarce. |