Coca-Cola zamierza wprowadzić nowe logo poświęcone muzułmanom.
Leo Zagami, Infowars.com
USA
2019-05-10
Na terenie Norwegii, podczas świętego miesiąca Ramadan Coca-Cola zamierza wprowadzić nowe logo poświęcone muzułmanom.
Kampania będzie zawierała plakaty reklamowe ze znanym logo Coca-Coli otoczonym księżycem, symbolem islamu.
Norweski menedżer ds. Marketingu Coca-Coli, Johanna Kosanovic, mówi, że nowe logo jest częścią zaangażowania marki w różnorodność i integrację.
„W krajach muzułmańskich mamy długą historię podkreślania ramadanu, podobnie jak my w tym kraju mamy tradycję kampanii bożonarodzeniowych”, powiedziała Kosanovic norweskiej gazecie Dagbladet. „Teraz, po raz pierwszy w Norwegii chcemy świętować Ramadan razem z norweskimi muzułmanami.”
Zapytana o to czy firma nie martwi się o reakcję Norwegów, Kosanovic powiedziała „nie ma problemu”, jeśli niektórzy nie podzielą ich wizji integracji kulturowej.
„Wierzymy, że większość podziela nasze wartości, takie jak znaczenie społeczności i radości. Rozumiemy, że nie każdy będzie chciał, abyśmy brali aktywny udział w integracji kulturowej. To jest OK.” powiedziała Kosanovic.