PepsiCo wykorzystuje komórki poddanych aborcji dzieci do ulepszania produktów.
Rebecca Millette, lifesitenews.com
USA
2011-05-31
Wiele grup sprzeciwiających się aborcji (ang. pro-life) wzywa obecnie do publicznego bojkotu produktów giganta spożywczego, PepsiCo ze względu na jego współpracę z firmą biotechnologiczną Senomyx, która używa komórek zbitych/usuniętych płodów w badaniach i rozwoju sztucznych wzmacniaczy smaku.
LifeSiteNews wcześniej donosiło o partnerstwie firmy Senomyx z głównymi koncernami spożywczymi, zwłaszcza PepsiCo, Kraft Foods i Nestlé. Grupa sprzeciwiająca się aborcji, “Children of God for Life” (CGL), teraz dołączyła do głównych organizacji wzywając społeczeństwo do bojkotu PepsiCo. Pepsi finansuje badania, rozwój i płaci tantiemy Senomyx-owi, który wykorzystuje HEK-293 (komórki nerek ludzkich embrionów) do produkcji wzmacniaczy smaku do napojów Pepsi.
"Korzystając z wyizolowanych ludzkich receptorów smaku stworzyliśmy własne receptory smaku oparte na analizie systemów, które zapewniają biochemiczne lub elektroniczne odczyty, gdy składnik smakowy wchodzi w interakcję z receptorem" można przeczytać na stronie Senomyx.
To jednak czego firma nie mówi publicznie to fakt, że używa ona HEK 293 - komórki nerek ludzkich embrionów pobrane z zabitego dziecka do produkcji tych receptorów," powiedziała Debi Vinnedge, przewodnicząca grupy CGL, która zajmuje się od lat monitorowaniem wykorzystania usuniętych płodów w materiałach medycznych i kosmetykach.
Komórki płodowe nie znajdują się w samym produkcie. Jednak "istnieje wiele innych możliwości/technik jakie może wykorzystywać PepsiCo zamiast używania komórek płodowych", zauważyła Vinnedge.
Informacje na temat technik badawczych Senomyx zmotywowały Campbell Soup do zerwania wszelkich stosunków z Senomyx. Jednakże, PepsiCo nadal utrzymuje stosunki biznesowe pomimo wykorzystania ciał dzieci poddanych aborcji.
PepsiCo doprowadziło do wrzenia publikę na początku tego roku, gdy odpowiedziało na zarzuty, mówiąc: "Nasza współpraca z Senomyx jest ściśle ograniczona do tworzenia napojów o niższej kaloryczności i doskonałym smaku."
Po kolejnych naciskach, PepsiCo wysłał odpowiedź listowną, twierdząc, że firma została oskarżona o prowadzenie badań nad komórkami z usuniętych płodów.
Bradley Mattes, dyrektor "Life Issues Institute" (Instytutu Problemów Życia), powiedział: "Kiedy komórki płodowe w istocie nie są w samym produkcie, to sama zbieżność z tym tematem wystarczy, by zniechęcić większości konsumentów. Według naszej wiedzy, jest to pierwszy przypadek gdzie produkt spożywczy byłby publicznie kojarzony z aborcją."
Grupy pro-life zauważają, że kolejne firmy współpracujące z Senomyx będą bojkotowane. Organizacje pro-life proszą obywateli o bojkotowanie wszystkich produktów i napojów Pepsi.
Do marek PepsiCo należą m.in.: Pepsi, Mountain Dew, AMP Energy, Aquafina, DoubleShot Coffee Drink, Lipton Brisk, Lipton PureLeaf, Frito Lay, Lays, Doritos, Cheetos, Mirinda, 7Up, Quaker... Więcej na: http://pepsico.com/Brands/Pepsi_Cola-Brands.html
(przypis prisonplanet.pl Jeżeli jeszcze ludzie mają odrobinę sumienia powinni odmówić sobie czipsów i pepsi. To jest kanibalizm w zawoalowanej formie. Mamy przed sobą przedsmak nowego świata, o którym Aldous Huxley pisał lata temu w książce "Nowy wspaniały świat" gdzie ludzie po śmierci są przetwarzani na produkty m.in na fosfor. Filmowa adaptacja tej książki, na końcu tej strony: LINK Bojkotujcie produkty PepsiCo! przypis prisonplanet.pl)
To prawda, że to jest nowoczesny kanibalizm. Do czego jeszcze wykorzystuje się ludzkie embriony? W każdym razie wszelkie programy proaborcyjne mają swoich sponsorów w wielkich koncernach skoro są tak bardzo w świecie nagłaśniane. Oczywiście pomagają w tym skutecznie wszelkie ruchy feministyczne, którym też chyba opłaca się protestować. Do czego ten świat zmierza?