Niezależny Serwis Informacyjny. Sytuacja na Ukrainie.
Konrad Stachnio
Polska
2014-09-11
Radio i TV
W niniejszym programie rozmawiamy z Mateuszem Piskorskim, z Europejskiego Centrum Analiz Geopolitycznych (www.geopolityka.org), na temat sytuacji na Ukrainie. Zapraszamy do obejrzenia wywiadu.



Niezależny Serwis Informacyjny (NSI)- to program informacyjny, w którym poruszamy tematy najczęściej pomijane w mediach głównego nurtu. Nie szerzymy żadnej propagandy w tą czy inna stronę. Zależy nam na dojściu do prawdy jakakolwiek by ona nie była. Analizując informacje, procesy polityczne i ekonomiczne na świecie staramy się przewidzieć przyszłe trendy ekonomiczne i polityczne które będą miały wpływ na Polskę i na cały świat.

Więcej informacji na stronie facebooka NSI:
https://www.facebook.com/pages/Niezale%C5%BCny-serwis-informacyjny/235586996604982?ref=hl
 

 
 
Przekaż darowiznę na rzecz realizacji programu Niezależny Serwis Informacyjny:

|  Soros przyznał się publicznie do odpowiedzialności za zamach stanu i masowe morderstwa na Ukrainie.  |  Sponsorowany przez Sorosa “libijski scenariusz" rozwija się na Ukrainie.  |  Organizacja pozarządowa Unii Europejskiej odegrała bezpośrednią rolę w zamachu na Ukrainę.  |  Waszyngton zorganizował protesty destabilizujące Ukrainę.   |  "Pieprz** UE”, czyli ukraińska opozycja pod pełną kontrolą USA.  |   Ukraina - Kto jest agresorem Rosja czy NATO?   |  Grabież Ukrainy rozpoczęta.   |  Rosja zaatakowała ukraińską jednostkę wojskową na Krymie?  Ukraiński kryzys: posłowie z Krymu głosowali za połączeniem się z Rosją.   |  Senat Rosji ma zadecydować o użyciu sił wojskowych na Ukrainie.  W reakcji na działania USA w Ukrainie Rosja rozszerza swoje bazy na cały świat.   |  Putin uruchomił manewry, co może być próbą przed podziałem Ukrainy by utrzymać port na Morzu Czarnym.  |  Rosyjscy żołnierze, są w drodze do Sewastopola.   |  Putin wycofał wojska z ukraińskiej granicy.   |  Ukraina na skraju wojny.   |  Zamieszki w Doniecku.  W Krematorsku eksplodował ukraiński helikopter wojskowy.  Anty-Majdan i ciąg dalszy ukraińskiego chaosu.  Julia Tymoszenko: 8 mln Rosjan na Ukrainie "musi zostać zabitych bronią jądrową".  |  Po krymskim referendum Ukraina przygotowuje się do wojny.   |  Przy 79% frekwencji, sondaże potwierdzają, iż 93% wyborców głosowało za powrotem Krymu do Rosji. USA i Wielka Brytania już odrzuciły wyniki referendum.   |  Ukraina. Psy szczekają, karawana idzie dalej. Z cyklu - Listy do Wnuczka.  |


Więcej na ten temat

 Komentarze

Musisz być zalogowany, aby móć komentować. Jeżeli nie posiadasz konta zarejestruj się.
 
Nazwa użytkownika
Hasło
 
bero.   dodano: 2014-09-19 20:21:22
Podczas gdy politycy w Polskich mediach twierdzili, że wsparcie militarne czy też sprzedaż broni Ukrainie to tylko \"gdybanie\" delegacja Ukraińska odwiedziła Radomską Fabrykę Broni. Zainteresowanie Polską bronią wykazali również Łotysze.
M.Mann   dodano: 2015-10-01 19:36:43
Pod Amsterdamem izraelski samolot transportowy El Al, lot 1862, 4 października 1992 r., spadł po starcie z Holenderskiego lotniska Schiphol, niszcząc część kompleksu mieszkalnego Biljmeer. Samolot zatrzymał się na lotnisku Schiphol w Amsterdamie aby zatankować paliwo na trasie z Nowego Jorku do Tel Awiwu.



Co mają mają wspólnego katastrofy El Al lot 1862 w Holandii, zniszczenie World Trade Center 11 września 2001 w Nowym Yorku, USA i zestrzelenie w Ukrainie, 17 lipca 2014 r., Malaysia Airline Lot MH17 Amsterdam-Kuala Lumpur?

1) Izrael i jego agencje wywiadu

2) Masywne tuszowanie skandalów

3) Tysiące ratowników i cywilów dostali przewlekłe choroby.

4) Jawne kłamstwa i obłuda



4-tego października 1992 r, rozpoczął się największy skandal i tuszowania w historii holenderskiego rządu. Izrael/USA wraz z ich agencjami wywiadu i El Al były w tym skandalu zaangażowani. Wszystko wskazywało na nielegalny transfer tajnej broni chemiczne, biologicznej i izotopu plutonu-239 używanego do budowy bomb nuklearnych i termonuklearnych. Około 2000 mieszkańców i strażaków zgłosiła skargi zdrowia spowodowane przez katastrofę, w tym wiele doniesień o wypadania włosów - znak choroby promieniowania.



Oto kilka szokujących faktów tej katastrofy:

* Ujawniona dokumentacja ładunku, pokazuje, że samolot przewoził 190 litrów dimetylo metylofosfonianu (DMMP), cztery litry izopropanolu i nieujawnioną ilość kwas fluorowodorowego. Chemikalia te były wysłane do zakładu broni chemicznej Izrael Instytut Badań Biologicznych (IIBR) na południe od Tel Awiwu.

Izraelski rząd twierdził, że te substancje chemiczne były przeznaczone do testowania masek gazowych. Inne wojska używają tylko kilku gramów do takich celów. Substancji chemicznych na pokładzie samolotu El Al wystarczyły do ​​produkcji 270 kg gazu paraliżującego sarin - wystarczająco dużo, by unicestwić populacje wielu dużych miast. Elementy do produkcji gazu sarin pochodziły z zakładów SOLKATRONICS w Morrisville, Pensylwania, wówczas własnością korporacji SOLVAY z siedzibą w Brukseli, Belgia. Międzynarodowy transport tych materiałów stanowi naruszenie traktatu o zakazie broni chemicznej, podpisanej przez USA

* Holenderski prokurator generalny zeznał przed holenderską komisją, że Izraelska firma bezpieczeństwa ICTS, na lotnisku Schiphol, była stworzona przez byłych członków wywiadu izraelskiego i w rzeczywistości pracowała dla byłego pracodawcy.

* Pracownicy lotniska zeznali, że od 1973 r., władze holenderskie pozwalały samolotom El Al przewozić ładunki przez lotnisko Schiphol bez kontroli celnej lub Holenderskiej Rady Bezpieczeństwa Lotów.

* W każdą niedzielę wieczorem El Al przewoziło ładunki przez Schiphol lotami z Nowego Jorku do Tel Awiwu, które nigdy nie były wyświetlone na monitorach lotniska, których ładunek nie był sprawdzony i których dokumentacja została potraktowana oddzielnie od regularnego ruchu towarowego.

* Holenderski dziennikarz twierdzi, na podstawie przecieków, że przewożone 27 kilogramów plutonu-239, wystarczało, aby zbudować siedem A-bomb, wielkości tej, którą zniszczono Nagasaki w 1945 roku.

* Próbki gleby pobrane w miejscu katastrofy ukazały dowody sugerujące, że technologia broni jądrowej była nielegalnie wysłana z USA do Izraela.

* Ważne dokumenty zabrane urzędnikom El Al zniknęły. Taśmy audio policji wraz z 42 kasetami wideo nagranymi przez strażaków zostały zniszczone. Strażacy twierdzili, że zwrócili rejestrator rozmów w kabinie (czarną skrzynkę), ale holenderski rząd zaprzecza, że był znaleziony. Odzyskane elementy metalowe z wraku zostały przetopione zanim prawidłowe dochodzenia rozpoczęto.

* Mieszkańcy widzieli helikoptery, pomalowane na czarno i bez oznaczeń, lądując w ich sąsiedztwie. Inni mówili o grupach ludzi, mówiących po francusku i angielsku, przeszukujących miejsce katastrofy i okolicę. Niektórzy byli ubrani w białe kombinezon chemoodporne, niosąc ciężkie pudło pokryte białym materiałem. Zapytane władze holenderskie zaprzeczyły wszystkiemu.



Ciekawe zbiegi okoliczności:

1. Firma Huntleigh, stworzona przez ICTS, izraelską firmę bezpieczeństwa lotnisk, kontrolowała pasażerów i bagaż na lotnisku Logan w Bostonie, gdzie wystartowały dwa samoloty, użyte 11 września 2001 r., do ataków na World Trade Center w Nowym Yorku.

2. Odzyskane metalowe części struktury World Trade Center zostały sprzedane do Chin jako złom, bez przeprowadzenia jakichkolwiek badań/testów co spowodowało zawalenie się struktury. Eksperci twierdzą, że ogień paliwa samolotowego nie spowoduje stopnienie struktury żelaznej.

3. Na lotnisku Schiphol, w grudniu 2009 r., ICTS pozwolił Umar Farouk Abdulmutallab, z materiałami wybuchowymi w majtkach, poślizgnąć się na pokład lotu Northwest do Detroit. Dobrodziejstwo aby zaostrzyć globalną wojnę z terroryzmem (czytaj: uzasadnić rządowy terroryzm).

Do dzisiaj, bezpieczeństwo na lotnisku Schiphol jest w rękach ICT, izraelskiej spółki z siedzibą w Holandii, założonej przez byłych oficerów izraelskiej agencji wywiadu Shin Bet. Od tej spółki są zależne PROCHECK, RAMASSO i I-SEC zaangażowane w kluczowych funkcjach bezpieczeństwa na lotnisku Schiphol.



Przejdźmy do zestrzelenia lotu MH17 nad Ukrainą.

Jeszcze przed rozpoczęciem oficjalnego śledztwa w MH17, powstaje poważne pytania, co do działalności wywiadu Izraela:

• MH17 zboczył z toru lotu cywilnego, z dala od strefy bitwy między wojskiem Ukrainy i bojownikami nieregularnymi. Co wprowadziło Malaysia Airlines w niebezpieczeństwo. Zmodyfikowany system kontroli lotu i identyfikacji radarowej (transponder) malezyjskiego Boeinga 777?

• Boeing 777 jumbo jet jest podobny profilem do Antonova (zbudowanego przez państwowe zakłady w Charkowie, Ukraina) i Ilyushina transportowego w służbie wojska Ukrainy. Na dużych wysokościach (MH17 leciał na ponad 11000 m.), jedyny sposób, z poziomu gruntu, do identyfikacji samolotu jest jego sygnał transpondera. Może MH17 został zaprogramowany fałszywym kodem transpondera? Bardziej złowrogi scenariusz jest wysłanie fałszywego kodu samolotu do pojazdu ziemnego. W skrócie, można było fałszywym sygnałem transpondera zwabić rebeliantów baterii rakiet do zniszczenia samolotu wojska Ukrainy. Zarówno MH17 i MH370 były Boeing 777.



Izraelski wywiad miał trzy możliwe motywy aby obwiniać Rosjan:

• po pierwsze, katastrofa MH17 przeniosła uwagę mediów międzynarodowych od rozpoczęcia izraelskiej inwazji na Gazę, co stanowi poważne naruszenie istniejących porozumień pokojowych i masywny atak na prawa człowieka. Malezja jest ważnym głosem w ONZ i światowych media na temat praw palestyńskich w Gazie.

• po drugie, Izrael ma historyczne zainteresowanie w 45.000 żydów w porcie Odessa, którzy mają duży udział w sektorze finansowym przemysłu wojskowego; elektroniki, amunicji i broni kontrolowanego przez amerykańskich neokonserwatystów żydowskich, którzy są najbardziej wpływowymi siłami politycznymi w Ukrainie.

• po trzecie, są interesujące zdjęcia pokazujące że istnieje duże prawdopodobieństwo, że lot MH17 był samolotem MH370. MH370 lot podobno został porwany przez USA/Izrael. MH370 wiózł do Chin inżynierów, projektantów, prototypy i specyfikacje mikroczipa serii KL. Technologia ta jest potrzebna do oprogramowania samolotów bezzałogowych (Drones) i mini-robotów zdolnych do infiltracji elektrowni jądrowych Iranu.



Putin jest ostatecznym złym facetem, mówi propaganda na Zachodzie.

Prawdziwą grą jest odciąć Europę od naturalnego gazu dostarczanego przez GAZPROM i zastąpić przez gaz naturalny, po dużo wyższej cenie, dostarczany zbiornikowcami z pól gazowych pod kontrolą amerykańską. Putin przedłuża rurociąg GAZPROM do Chin, które potrzebują paliwo aby produkować rzeczy, które sprzedają międzynarodowym dostawcom za grosze, a są sprzedane do konsumenta za dużo wyższe ceny. Przykład, buty kupione za $5 są sprzedane za $120 amerykanom przez znany amerykański łańcuch sklepów handlowych.



Wiem że pisząc to, narażam się Izraelskiemu wywiadowi, który nie ma problemu operować w Polsce. Jestem już za stary aby obawiać się \"wypadku\" i nie mam rodziny bo UBowcy Jakuba Bermana wykończyli moich przodków w 1947 r..

Co mi zostało to tylko jasny umysł, bo nie nie mogę odzyskać co bżydota PRL zabrała.
M.Mann   dodano: 2015-10-01 22:10:17
Pod Amsterdamem izraelski samolot transportowy El Al, lot 1862, 4 października 1992 r., spadł po starcie z Holenderskiego lotniska Schiphol, niszcząc część kompleksu mieszkalnego Biljmeer. Samolot zatrzymał się na lotnisku Schiphol w Amsterdamie aby zatankować paliwo na trasie z Nowego Jorku do Tel Awiwu.



Co mają mają wspólnego katastrofy El Al lot 1862 w Holandii, zniszczenie World Trade Center 11 września 2001 w Nowym Yorku, USA i zestrzelenie w Ukrainie, 17 lipca 2014 r., Malaysia Airline Lot MH17 Amsterdam-Kuala Lumpur?

1) Izrael i jego agencje wywiadu

2) Masywne tuszowanie skandalów

3) Tysiące ratowników i cywilów dostali przewlekłe choroby.

4) Jawne kłamstwa i obłuda



4-tego października 1992 r, rozpoczął się największy skandal i tuszowania w historii holenderskiego rządu. Izrael/USA wraz z ich agencjami wywiadu i El Al były w tym skandalu zaangażowani. Wszystko wskazywało na nielegalny transfer tajnej broni chemiczne, biologicznej i izotopu plutonu-239 używanego do budowy bomb nuklearnych i termonuklearnych. Około 2000 mieszkańców i strażaków zgłosiła skargi zdrowia spowodowane przez katastrofę, w tym wiele doniesień o wypadania włosów - znak choroby promieniowania.



Oto kilka szokujących faktów tej katastrofy:

* Ujawniona dokumentacja ładunku, pokazuje, że samolot przewoził 190 litrów dimetylo metylofosfonianu (DMMP), cztery litry izopropanolu i nieujawnioną ilość kwas fluorowodorowego. Chemikalia te były wysłane do zakładu broni chemicznej Izrael Instytut Badań Biologicznych (IIBR) na południe od Tel Awiwu.

Izraelski rząd twierdził, że te substancje chemiczne były przeznaczone do testowania masek gazowych. Inne wojska używają tylko kilku gramów do takich celów. Substancji chemicznych na pokładzie samolotu El Al wystarczyły do ​​produkcji 270 kg gazu paraliżującego sarin - wystarczająco dużo, by unicestwić populacje wielu dużych miast. Elementy do produkcji gazu sarin pochodziły z zakładów SOLKATRONICS w Morrisville, Pensylwania, wówczas własnością korporacji SOLVAY z siedzibą w Brukseli, Belgia. Międzynarodowy transport tych materiałów stanowi naruszenie traktatu o zakazie broni chemicznej, podpisanej przez USA

* Holenderski prokurator generalny zeznał przed holenderską komisją, że Izraelska firma bezpieczeństwa ICTS, na lotnisku Schiphol, była stworzona przez byłych członków wywiadu izraelskiego i w rzeczywistości pracowała dla byłego pracodawcy.

* Pracownicy lotniska zeznali, że od 1973 r., władze holenderskie pozwalały samolotom El Al przewozić ładunki przez lotnisko Schiphol bez kontroli celnej lub Holenderskiej Rady Bezpieczeństwa Lotów.

* W każdą niedzielę wieczorem El Al przewoziło ładunki przez Schiphol lotami z Nowego Jorku do Tel Awiwu, które nigdy nie były wyświetlone na monitorach lotniska, których ładunek nie był sprawdzony i których dokumentacja została potraktowana oddzielnie od regularnego ruchu towarowego.

* Holenderski dziennikarz twierdzi, na podstawie przecieków, że przewożone 27 kilogramów plutonu-239, wystarczało, aby zbudować siedem A-bomb, wielkości tej, którą zniszczono Nagasaki w 1945 roku.

* Próbki gleby pobrane w miejscu katastrofy ukazały dowody sugerujące, że technologia broni jądrowej była nielegalnie wysłana z USA do Izraela.

* Ważne dokumenty zabrane urzędnikom El Al zniknęły. Taśmy audio policji wraz z 42 kasetami wideo nagranymi przez strażaków zostały zniszczone. Strażacy twierdzili, że zwrócili rejestrator rozmów w kabinie (czarną skrzynkę), ale holenderski rząd zaprzecza, że był znaleziony. Odzyskane elementy metalowe z wraku zostały przetopione zanim prawidłowe dochodzenia rozpoczęto.

* Mieszkańcy widzieli helikoptery, pomalowane na czarno i bez oznaczeń, lądując w ich sąsiedztwie. Inni mówili o grupach ludzi, mówiących po francusku i angielsku, przeszukujących miejsce katastrofy i okolicę. Niektórzy byli ubrani w białe kombinezon chemoodporne, niosąc ciężkie pudło pokryte białym materiałem. Zapytane władze holenderskie zaprzeczyły wszystkiemu.



Ciekawe zbiegi okoliczności:

1. Firma Huntleigh, stworzona przez ICTS, izraelską firmę bezpieczeństwa lotnisk, kontrolowała pasażerów i bagaż na lotnisku Logan w Bostonie, gdzie wystartowały dwa samoloty, użyte 11 września 2001 r., do ataków na World Trade Center w Nowym Yorku.

2. Odzyskane metalowe części struktury World Trade Center zostały sprzedane do Chin jako złom, bez przeprowadzenia jakichkolwiek badań/testów co spowodowało zawalenie się struktury. Eksperci twierdzą, że ogień paliwa samolotowego nie spowoduje stopnienie struktury żelaznej.

3. Na lotnisku Schiphol, w grudniu 2009 r., ICTS pozwolił Umar Farouk Abdulmutallab, z materiałami wybuchowymi w majtkach, poślizgnąć się na pokład lotu Northwest do Detroit. Dobrodziejstwo aby zaostrzyć globalną wojnę z terroryzmem (czytaj: uzasadnić rządowy terroryzm).

Do dzisiaj, bezpieczeństwo na lotnisku Schiphol jest w rękach ICT, izraelskiej spółki z siedzibą w Holandii, założonej przez byłych oficerów izraelskiej agencji wywiadu Shin Bet. Od tej spółki są zależne PROCHECK, RAMASSO i I-SEC zaangażowane w kluczowych funkcjach bezpieczeństwa na lotnisku Schiphol.



Przejdźmy do zestrzelenia lotu MH17 nad Ukrainą.

Jeszcze przed rozpoczęciem oficjalnego śledztwa w MH17, powstaje poważne pytania, co do działalności wywiadu Izraela:

• MH17 zboczył z toru lotu cywilnego, z dala od strefy bitwy między wojskiem Ukrainy i bojownikami nieregularnymi. Co wprowadziło Malaysia Airlines w niebezpieczeństwo. Zmodyfikowany system kontroli lotu i identyfikacji radarowej (transponder) malezyjskiego Boeinga 777?

• Boeing 777 jumbo jet jest podobny profilem do Antonova (zbudowanego przez państwowe zakłady w Charkowie, Ukraina) i Ilyushina transportowego w służbie wojska Ukrainy. Na dużych wysokościach (MH17 leciał na ponad 11000 m.), jedyny sposób, z poziomu gruntu, do identyfikacji samolotu jest jego sygnał transpondera. Może MH17 został zaprogramowany fałszywym kodem transpondera? Bardziej złowrogi scenariusz jest wysłanie fałszywego kodu samolotu do pojazdu ziemnego. W skrócie, można było fałszywym sygnałem transpondera zwabić rebeliantów baterii rakiet do zniszczenia samolotu wojska Ukrainy. Zarówno MH17 i MH370 były Boeing 777.



Izraelski wywiad miał trzy możliwe motywy aby obwiniać Rosjan:

• po pierwsze, katastrofa MH17 przeniosła uwagę mediów międzynarodowych od rozpoczęcia izraelskiej inwazji na Gazę, co stanowi poważne naruszenie istniejących porozumień pokojowych i masywny atak na prawa człowieka. Malezja jest ważnym głosem w ONZ i światowych media na temat praw palestyńskich w Gazie.

• po drugie, Izrael ma historyczne zainteresowanie w 45.000 żydów w porcie Odessa, którzy mają duży udział w sektorze finansowym przemysłu wojskowego; elektroniki, amunicji i broni kontrolowanego przez amerykańskich neokonserwatystów żydowskich, którzy są najbardziej wpływowymi siłami politycznymi w Ukrainie.

• po trzecie, są interesujące zdjęcia pokazujące że istnieje duże prawdopodobieństwo, że lot MH17 był samolotem MH370. MH370 lot podobno został porwany przez USA/Izrael. MH370 wiózł do Chin inżynierów, projektantów, prototypy i specyfikacje mikroczipa serii KL. Technologia ta jest potrzebna do oprogramowania samolotów bezzałogowych (Drones) i mini-robotów zdolnych do infiltracji elektrowni jądrowych Iranu.



Putin jest ostatecznym złym facetem, mówi propaganda na Zachodzie.

Prawdziwą grą jest odciąć Europę od naturalnego gazu dostarczanego przez GAZPROM i zastąpić przez gaz naturalny, po dużo wyższej cenie, dostarczany zbiornikowcami z pól gazowych pod kontrolą amerykańską. Putin przedłuża rurociąg GAZPROM do Chin, które potrzebują paliwo aby produkować rzeczy, które sprzedają międzynarodowym dostawcom za grosze, a są sprzedane do konsumenta za dużo wyższe ceny. Przykład, buty kupione za $5 są sprzedane za $120 amerykanom przez znany amerykański łańcuch sklepów handlowych.



Wiem że pisząc to, narażam się Izraelskiemu wywiadowi, który nie ma problemu operować w Polsce. Jestem już za stary aby obawiać się \"wypadku\" i nie mam rodziny bo UBowcy Jakuba Bermana wykończyli moich przodków w 1947 r..

Co mi zostało to tylko jasny umysł, bo nie nie mogę odzyskać co bżydota PRL zabrała.
M.Mann   dodano: 2015-10-02 04:20:23
Pod Amsterdamem izraelski samolot transportowy El Al, lot 1862, 4 października 1992 r., spadł po starcie z Holenderskiego lotniska Schiphol, niszcząc część kompleksu mieszkalnego Biljmeer. Samolot zatrzymał się na lotnisku Schiphol w Amsterdamie aby zatankować paliwo na trasie z Nowego Jorku do Tel Awiwu.



Co mają mają wspólnego katastrofy El Al lot 1862 w Holandii, zniszczenie World Trade Center 11 września 2001 w Nowym Yorku, USA i zestrzelenie w Ukrainie, 17 lipca 2014 r., Malaysia Airline Lot MH17 Amsterdam-Kuala Lumpur?

1) Izrael i jego agencje wywiadu

2) Masywne tuszowanie skandalów

3) Tysiące ratowników i cywilów dostali przewlekłe choroby.

4) Jawne kłamstwa i obłuda



4-tego października 1992 r, rozpoczął się największy skandal i tuszowania w historii holenderskiego rządu. Izrael/USA wraz z ich agencjami wywiadu i El Al były w tym skandalu zaangażowani. Wszystko wskazywało na nielegalny transfer tajnej broni chemiczne, biologicznej i izotopu plutonu-239 używanego do budowy bomb nuklearnych i termonuklearnych. Około 2000 mieszkańców i strażaków zgłosiła skargi zdrowia spowodowane przez katastrofę, w tym wiele doniesień o wypadania włosów - znak choroby promieniowania.



Oto kilka szokujących faktów tej katastrofy:

* Ujawniona dokumentacja ładunku, pokazuje, że samolot przewoził 190 litrów dimetylo metylofosfonianu (DMMP), cztery litry izopropanolu i nieujawnioną ilość kwas fluorowodorowego. Chemikalia te były wysłane do zakładu broni chemicznej Izrael Instytut Badań Biologicznych (IIBR) na południe od Tel Awiwu.

Izraelski rząd twierdził, że te substancje chemiczne były przeznaczone do testowania masek gazowych. Inne wojska używają tylko kilku gramów do takich celów. Substancji chemicznych na pokładzie samolotu El Al wystarczyły do ​​produkcji 270 kg gazu paraliżującego sarin - wystarczająco dużo, by unicestwić populacje wielu dużych miast. Elementy do produkcji gazu sarin pochodziły z zakładów SOLKATRONICS w Morrisville, Pensylwania, wówczas własnością korporacji SOLVAY z siedzibą w Brukseli, Belgia. Międzynarodowy transport tych materiałów stanowi naruszenie traktatu o zakazie broni chemicznej, podpisanej przez USA

* Holenderski prokurator generalny zeznał przed holenderską komisją, że Izraelska firma bezpieczeństwa ICTS, na lotnisku Schiphol, była stworzona przez byłych członków wywiadu izraelskiego i w rzeczywistości pracowała dla byłego pracodawcy.

* Pracownicy lotniska zeznali, że od 1973 r., władze holenderskie pozwalały samolotom El Al przewozić ładunki przez lotnisko Schiphol bez kontroli celnej lub Holenderskiej Rady Bezpieczeństwa Lotów.

* W każdą niedzielę wieczorem El Al przewoziło ładunki przez Schiphol lotami z Nowego Jorku do Tel Awiwu, które nigdy nie były wyświetlone na monitorach lotniska, których ładunek nie był sprawdzony i których dokumentacja została potraktowana oddzielnie od regularnego ruchu towarowego.

* Holenderski dziennikarz twierdzi, na podstawie przecieków, że przewożone 27 kilogramów plutonu-239, wystarczało, aby zbudować siedem A-bomb, wielkości tej, którą zniszczono Nagasaki w 1945 roku.

* Próbki gleby pobrane w miejscu katastrofy ukazały dowody sugerujące, że technologia broni jądrowej była nielegalnie wysłana z USA do Izraela.

* Ważne dokumenty zabrane urzędnikom El Al zniknęły. Taśmy audio policji wraz z 42 kasetami wideo nagranymi przez strażaków zostały zniszczone. Strażacy twierdzili, że zwrócili rejestrator rozmów w kabinie (czarną skrzynkę), ale holenderski rząd zaprzecza, że był znaleziony. Odzyskane elementy metalowe z wraku zostały przetopione zanim prawidłowe dochodzenia rozpoczęto.

* Mieszkańcy widzieli helikoptery, pomalowane na czarno i bez oznaczeń, lądując w ich sąsiedztwie. Inni mówili o grupach ludzi, mówiących po francusku i angielsku, przeszukujących miejsce katastrofy i okolicę. Niektórzy byli ubrani w białe kombinezon chemoodporne, niosąc ciężkie pudło pokryte białym materiałem. Zapytane władze holenderskie zaprzeczyły wszystkiemu.



Ciekawe zbiegi okoliczności:

1. Firma Huntleigh, stworzona przez ICTS, izraelską firmę bezpieczeństwa lotnisk, kontrolowała pasażerów i bagaż na lotnisku Logan w Bostonie, gdzie wystartowały dwa samoloty, użyte 11 września 2001 r., do ataków na World Trade Center w Nowym Yorku.

2. Odzyskane metalowe części struktury World Trade Center zostały sprzedane do Chin jako złom, bez przeprowadzenia jakichkolwiek badań/testów co spowodowało zawalenie się struktury. Eksperci twierdzą, że ogień paliwa samolotowego nie spowoduje stopnienie struktury żelaznej.

3. Na lotnisku Schiphol, w grudniu 2009 r., ICTS pozwolił Umar Farouk Abdulmutallab, z materiałami wybuchowymi w majtkach, poślizgnąć się na pokład lotu Northwest do Detroit. Dobrodziejstwo aby zaostrzyć globalną wojnę z terroryzmem (czytaj: uzasadnić rządowy terroryzm).

Do dzisiaj, bezpieczeństwo na lotnisku Schiphol jest w rękach ICT, izraelskiej spółki z siedzibą w Holandii, założonej przez byłych oficerów izraelskiej agencji wywiadu Shin Bet. Od tej spółki są zależne PROCHECK, RAMASSO i I-SEC zaangażowane w kluczowych funkcjach bezpieczeństwa na lotnisku Schiphol.



Przejdźmy do zestrzelenia lotu MH17 nad Ukrainą.

Jeszcze przed rozpoczęciem oficjalnego śledztwa w MH17, powstaje poważne pytania, co do działalności wywiadu Izraela:

• MH17 zboczył z toru lotu cywilnego, z dala od strefy bitwy między wojskiem Ukrainy i bojownikami nieregularnymi. Co wprowadziło Malaysia Airlines w niebezpieczeństwo. Zmodyfikowany system kontroli lotu i identyfikacji radarowej (transponder) malezyjskiego Boeinga 777?

• Boeing 777 jumbo jet jest podobny profilem do Antonova (zbudowanego przez państwowe zakłady w Charkowie, Ukraina) i Ilyushina transportowego w służbie wojska Ukrainy. Na dużych wysokościach (MH17 leciał na ponad 11000 m.), jedyny sposób, z poziomu gruntu, do identyfikacji samolotu jest jego sygnał transpondera. Może MH17 został zaprogramowany fałszywym kodem transpondera? Bardziej złowrogi scenariusz jest wysłanie fałszywego kodu samolotu do pojazdu ziemnego. W skrócie, można było fałszywym sygnałem transpondera zwabić rebeliantów baterii rakiet do zniszczenia samolotu wojska Ukrainy. Zarówno MH17 i MH370 były Boeing 777.



Izraelski wywiad miał trzy możliwe motywy aby obwiniać Rosjan:

• po pierwsze, katastrofa MH17 przeniosła uwagę mediów międzynarodowych od rozpoczęcia izraelskiej inwazji na Gazę, co stanowi poważne naruszenie istniejących porozumień pokojowych i masywny atak na prawa człowieka. Malezja jest ważnym głosem w ONZ i światowych media na temat praw palestyńskich w Gazie.

• po drugie, Izrael ma historyczne zainteresowanie w 45.000 żydów w porcie Odessa, którzy mają duży udział w sektorze finansowym przemysłu wojskowego; elektroniki, amunicji i broni kontrolowanego przez amerykańskich neokonserwatystów żydowskich, którzy są najbardziej wpływowymi siłami politycznymi w Ukrainie.

• po trzecie, są interesujące zdjęcia pokazujące że istnieje duże prawdopodobieństwo, że lot MH17 był samolotem MH370. MH370 lot podobno został porwany przez USA/Izrael. MH370 wiózł do Chin inżynierów, projektantów, prototypy i specyfikacje mikroczipa serii KL. Technologia ta jest potrzebna do oprogramowania samolotów bezzałogowych (Drones) i mini-robotów zdolnych do infiltracji elektrowni jądrowych Iranu.



Putin jest ostatecznym złym facetem, mówi propaganda na Zachodzie.

Prawdziwą grą jest odciąć Europę od naturalnego gazu dostarczanego przez GAZPROM i zastąpić przez gaz naturalny, po dużo wyższej cenie, dostarczany zbiornikowcami z pól gazowych pod kontrolą amerykańską. Putin przedłuża rurociąg GAZPROM do Chin, które potrzebują paliwo aby produkować rzeczy, które sprzedają międzynarodowym dostawcom za grosze, a są sprzedane do konsumenta za dużo wyższe ceny. Przykład, buty kupione za $5 są sprzedane za $120 amerykanom przez znany amerykański łańcuch sklepów handlowych.



Wiem że pisząc to, narażam się Izraelskiemu wywiadowi, który nie ma problemu operować w Polsce. Jestem już za stary aby obawiać się \"wypadku\" i nie mam rodziny bo UBowcy Jakuba Bermana wykończyli moich przodków w 1947 r..

Co mi zostało to tylko jasny umysł, bo nie nie mogę odzyskać co bżydota PRL zabrała.

Więcej
Radio i TV

Audycja PrisonPlanet.pl. Okultyzm i Trzecia Rzesza.

Audycja PrisonPlanet.pl. Okultyzm i Trzecia Rzesza.

W tej audycji omawiamy na bazie książki "Okultyzm i Trzecia Rzesza" i wielu innych dokumentów zagadnienia związane...

Audycja PrisonPlanet.pl. Okultystyczny apokaliptyzm.

W niniejszej audycji omawiamy fundamenty wierzeń zachodniego establishmentu, ich etykę, praktyki oraz apokaliptyczne wizje. Informacje...

Audycja PrisonPlanet.pl. Rosja i Apokaliptyzm.

Audycja PrisonPlanet.pl. Konflikt atomowy?

Audycja PrisonPlanet.pl. NBIC.

Więcej
Globalne trendy

Przemysł reprodukcyjny.

Przemysł reprodukcyjny.

Przez najbliższe trzy dekady przejścia postindustrialnego przemysł będzie głównie rozwijał obszar rozwiązań medycznych...

Internet Ciał.

Jeden z głównych amerykańskich think-tanków opracował w 2020 r. dla amerykańskiego rządu dokument „The...

Post-industrialne miasta w 2035 roku.

Wstrząsy na rynku żywności 2020-2030.

Wojskowe NBIC do 2040 roku.

© 2010-2021 PRISON PLANET.PL  |  Wszelkie prawa zastrzeżone