Niezaprzeczalny dowód na prowadzenie programów Geoinżynieryjnych.
PrisonPlanet.pl
Polska
2018-05-28
Ten film jest kontynuacją materiału, który opublikowaliśmy na YouTube „Niezaprzeczalny dowód na prowadzenie programów Geoinżynieryjnych.”, w którym zaprezentowano nagrania wideo z dużego pułapu samolotów rozpylających środki modyfikujące pogodę.
W tej części odpowiadamy na wiele pytań związanych z mechaniką samolotów i tego w jaki sposób systemy modyfikacji pogody są instalowane w samolotach pasażerskich i wojskowych. Jest to definitywny dowód na prowadzenie globalnych programów geoinżynieryjnych. Zapraszamy do zapoznania się z tym ważnym materiałem.
TRANSKRYPT: Tu Dane Wigington z GeoengineeringWatch.org. Smugi pozostawiane przez samoloty na naszym niebie nie są w niemalże wszystkich przypadkach smugami kondensacyjnymi, są raczej intencjonalnie rozpylanymi, modyfikującymi klimat cząsteczkami, wytwarzającymi wykorzystywaną do celów militarnych atmosferę.
Potwierdzimy to w tym poglądowym filmie opisującym dwuprzepływowe silniki turboodrzutowe i ich charakterystyki. Globalna geoinżynieria jest trwającym, zabójczym, ekstremalnym zagrożeniem dla całego życia na ziemi. Może poza kataklizmem nuklearnym jest to największe zagrożenie dla naszego gatunku.
Struktury władzy i kontrolowane przez nie media stwierdzają, że na niebie obserwuje się jedynie smugi kondensacyjne. Jest to jawne, wyraźne i łatwe do weryfikacji kłamstwo. Nawet wiele z tzw. „niezależnych mediów” we własnych raportach całkowicie pomija geoinżynierię. Dlaczego? Żeby postawić sprawę jasno - jeśli jakiekolwiek wolne lub głównego nurtu media dyskutują na temat klimatu bez wcześniejszego poruszenia sprawy geoinżynierii to te informacje są zakłamane. Koniec, kropka.
Strony dezinformacyjne wskazują na bombowce z II wojny światowej, które pozostawiają za sobą smugi kondensacyjne, (co widać na tym zdjęciu) jako dowód na to, że takie smugi są czymś normalnym. Jednak to o czym strony dezinformacyjne nie wspominają to, że silniki bombowców II wojny światowej były chłodzone wodą. To jest podstawowy powód dla którego widzimy smugi pary wodnej za bombowcami z czasów II wojny światowej.
Skąd wiemy, że samoloty odrzutowe opryskują nasze nieba? Ponieważ mamy filmy pokazujące z bliska jak wojskowe samoloty-cysterny oraz komercyjne samoloty opryskują niebo. Ponieważ mamy zdjęcia zmodernizowanych dysz na wspornikach zaraz za wylotem silnika. Są one montowane w linii wylotu gazów z silnika tworząc złudzenie tworzenia smug kondensacyjnych.
To rozpylane nanocząsteczki metali ciężkich w programach geoinżynieryjnych są prawdziwym źródłem obserwowanych smug.
Te dysze nie są tylko widoczne w wojskowych samolotach ale również w komercyjnych. Bardzo możliwe, że personel komercyjnych samolotów nie jest bezpośrednio zaangażowany w program rozpylania ale dzięki zautomatyzowanym systemom rozpylania wykorzystuje się komercyjne samoloty.
A co z innymi czynnikami wykazującymi na toczące się programy geoinżynieryjne? Mamy niezliczone wyniki badań z całego świata weryfikujące masowe ilości metali ciężkich w opadach, które pokrywają się z cząsteczkami opisanymi w patentach odnoszących się do geoinżynierii.
Ostatecznie wiemy, że dwuprzepływowe silniki turboodrzutowe są zaprojektowane tak, że nie są w stanie wytwarzać smug kondensacyjnych. Jedynie w rzadkich i niezwykle ekstremalnych sytuacjach.
Głównym celem tego poglądowego filmu jest wykazanie tego faktu w pełni i poza wszelką dyskusją.
Dwuprzepływowe silniki turboodrzutowe są tak zaprojektowane, że nie są w stanie wytwarzać smug kondensacyjnych, jedynie w rzadkich i niezwykle ekstremalnych przypadkach, a wszystkie komercyjne odrzutowce mają zamontowane właśnie dwuprzepływowe silniki turboodrzutowe, podobnie jak wojskowe samoloty-cysterny.
80% powietrza przepływającego przez dwuprzepływowy silnik turboodrzutowy nie jest przepalane. Te silniki są zasadniczo odrzutowymi propelerami.
Ilość nieprzepalanego powietrza przepływającego przez dwuprzepływowy silnik turboodrzutowy jest zbyt duża, by sprzyjała formowaniu się jakichkolwiek smug kondensacyjnych. Jest niewiele wyjątków od tej reguły.
Raz jeszcze, dwuprzepływowy silnik turboodrzutowy jest tak zaprojektowany, że nie jest w stanie wytwarzać jakichkolwiek smug kondensacyjnych, jedynie w rzadkich i niezwykle ekstremalnych przypadkach, a nawet wtedy jakiekolwiek smugi będą niemalże niewidoczne i tylko chwilowe. Samolot widoczny na tych zdjęciach to samolot British Airwaves. Przyjrzyjcie się dobrze na smugi za silnikami odrzutowymi samolotu. Dlaczego dwie smugi z jednego skrzydła łączą się w jedną smugę a dwie smugi z drugiego skrzydła są równoległe? Czy silniki są nieprawidłowo zamontowane, nie są równolegle ułożone? Oczywiście, że nie. To dysze rozpylające nie są równolegle zamontowane.
Więcej na temat programów geoinżynieryjnych w zakładce "Programy modyfikacji pogody":
Przechodząc do wnętrz samolotów pasażerskich. Ci którzy uważają, że w samolotach pasażerskich przewozi się jedynie pasażerów, są w błędzie. Obrazują to te zdjęcia. Dodatkowo, im wyżej tym mamy mniej wilgoci. Wysoki stosunek nieprzepalanego powietrza wylatującego z dwuprzepływowego silnika turboodrzutowego i niemalże całkowity brak wilgoci na dużych wysokościach niemalże całkowicie uniemożliwiają tworzenie się smug kondensacyjnych w prawie wszystkich przypadkach. Mimo, że poziomy wilgoci na dużych wysokościach są naturalnie bardzo niskie to atmosferyczne relatywne poziomy wilgotności zmniejszają się od późnych lat 40-ych (1949) - kiedy to po raz pierwszy zaczęto stosować modyfikowanie klimatu. Mniejsza ilość wilgoci w ogrzewającym się świecie jest kompletnie sprzeczna z prawami fizyki. Atmosfera utrzymuje o 7% więcej wilgoci na każdy kolejny stopień ocieplenia mierzony w stopniach Celsjusza. Jedynym sposobem na spadek relatywnej wilgotności w atmosferze, mimo, że świat się ogrzewa, jest geoinżynieria. Rozpylane cząsteczki blokują światło słoneczne redukując ogólne odparowywanie i przewodnictwo. Rozpylane cząsteczki są również absorberami pochłaniającymi wszelką dostępną wilgoć.
Wraz z tym jak inżynierowie klimatu będą zwiększać nacisk na system klimatyczny, wykorzystując klimat jako broń, wzrośnie ilość powodzi jak również suszy.
Oficjalna narracja, iż obserwujemy na niebie jedynie smugi kondensacyjne jest potężnym kłamstwem jakie rozpowszechniła wśród światowej populacji globalna władza.
Gdy zrozumiemy konstrukcję dwuprzepływowych silników turboodrzutowych i rozważymy fakt, że im wyższy pułap tym mniejsza jest relatywna wilgotność, która dodatkowo spada, to smugi jakie obserwujemy na naszym niebie (długie czy krótkie) to prawie we wszystkich przypadkach rozpylanie aerozoli. Nawet jeśli nie widzisz rozpylania, a widać siatkę niezdefiniowanych mglistych chmur, srebrzyste niebo, lub bezkształtne chmurzaste pasma to wszystkie są znakiem rozpoznawczym geoinżynierii.
Zabierz głos w tej walce dopóki jest jeszcze czas. Jeśli chcemy utrzymać jakiekolwiek obszary podtrzymania życia na naszej planecie, to inżynieria klimatu musi być upubliczniona i zatrzymana. To był Dane Wigington z GeoengineeringWatch.org
Smug chemicznych nie widzą pasażerowie, bo powstają w pewnej odległości za samolotem. Tak powiedziała mi osoba, która bardzo dużo lata samolotami pasażerskimi.