Koronawirus. Wyprodukowany w USA i Chinach.
PrisonPlanet.pl
Polska
2020-03-09
Polityka
W niniejszym filmie Alex Jones rozmawia z dr. Francisem Boyle ekspertem od prawa międzynarodowego rozprzestrzeniania broni biologicznych. Tłumaczy on pochodzenie koronawirusa, który pierwotnie powstał w USA w wojskowym forcie Detrick, następnie oddano go do Uniwersytetu Północnej Karoliny, który za pieniądze z Chin opracował kolejne niebezpieczne mutacje wirusa szkoląc przy tym chińskich naukowców. Podczas wzmacniania funkcji wirusowych do wirusa SARS dodano m.in. elementy HIV. Wyszkoleni w USA naukowcy rozwijali dalej te patogeny tworząc broń biologiczną, która w bliżej niewyjaśniony sposób zaczęła rozprzestrzeniać się w Chinach. Zapraszamy do zapoznania się z tym bardzo ważnym filmem.




TRANSKRYPT. Tłumaczenie: Agnes.

Dr Francis Boyle: Co się tu stało Alex, to to, że naukowcy z Wuhan wzięli wirusa SARS z Północnej Karoliny ze wzmocnioną funkcją działania (aktywującą m.in. mutacje), który już sam w sobie jest bronią biologiczną oraz wzięli technologię dobrze rozwiniętej broni SARS oraz HIV i przynieśli to wszystko do laboratorium w Wuhan o czwartym poziomie bezpieczeństwa biologicznego (BSL-4) gdzie próbowali genetycznie zmienić to w broń biologiczną, zawierającą koronawirusa, wirusa HIV i wzmocnione funkcje działania.
Alex Jones:  Więc wszystko jest jasno przedłożone w badaniach, oni przyznają się, że to zrobili. Udało ci się to odkryć, wykonałeś niesamowitą pracę. Czy uważasz, że to było zrobione celowo? Kto miałby na tym zyskać?
AJ: Nie poruszyłem dziś tematu korona wirusa, jako że czekałem na profesora doktora Francisa Boyle’a. Jest on wiodącym amerykańskim ekspertem od prawa międzynarodowego odpowiedzialnym za projekt ustawy antyterrorystycznej dotyczącej broni biologicznej z 1989 r., która została przyjęta jako prawo międzynarodowe, wprowadzona do amerykańskiego ustawodawstwa dot. konwencji o broni biologicznej. Pracował w zarządzie Amnesty International i reprezentował Bośnię i Hercegowinę w Międzynarodowym Trybunale Sprawiedliwości. Działał jako doradca prawny Palestyńskiej delegacji negocjującej pokój na Bliskim Wschodzie w 2007. Prowadził wykłady dla The Bertrand Russell Peace Lectures. Profesor Boyle wykłada prawo międzynarodowe na Uniwersytecie Illinois i jest autorem wielu książek, jest doktorem prawa magna cum laude oraz ma doktorat z politologii Uniwersytetu Harvarda. Jego najnowsza książka 'Wiersze przeciwko imperium', jest kolekcją poezji opisującej jego doświadczenia w walce o pokój, sprawiedliwość, prawa człowieka, prawo międzynarodowe, opiekę społeczną w konstytucji USA. Dołączy do nas teraz.
Nazwałbym go klasycznym liberałem, ale dziś liberałami mogą być nawet faszyści, tak jak neokonserwatysta jest 'faszystą', więc jak widać te pojęcia nic już nie znaczą. On ma dla nas poważne wieści, przesłał mi notatki ale chyba będzie najlepiej jeśli przez następne 3 części on będzie prowadził program, by mógł wam wszystko wyjaśnić. To są poważne wiadomości, to są bardzo ważne wiadomości, na które każdy powinien zwrócić uwagę. Koronawirus wyszedł z laboratorium wojny biologicznej mieszczącego się w Wuhan, teraz nawet Biały Dom mówi to co dr Boyle i inni mówili 3 tygodnie temu. Laboratorium Uniwersytetu Karoliny Północnej powinno być zamknięte, a wszyscy zostać zbadani pod kątem łamania ustawy antyterrorystycznej.

On ma główne badania, które właśnie opublikowano, więc on będzie mówił jako ekspert od broni biologicznej i prawa... Mamy 8 minut do przekazania informacji, potem 9 minutową część i 10 minutową. Oddaję głos dr Boyle. Dziękuję za dołączenie do nas.

FB: Dziękuję Alex za zaproszenie mnie, pozdrawiam twoich widzów. Wysłałem maila twojemu asystentowi w poniedziałek o tym jak poprawiłem moje zdanie na temat pewnych spraw i doszedłem do wniosków, które są dowodami obciążającymi, że koronawirus z Wuhan wyszedł z laboratorium BSL4. Teraz zauważycie, że Senator Cotton, pomimo, że gazeta New York Times go oczerniła, mówi to samo. On był ze mną na wydziale prawa Harvardu. Senator Cotton jest odznaczonym weteranem wojennym, więc nie dziwię się gazecie NY Times..

Więc tak, mam naukowe badania, generalnie przeczytałem te rzeczy w weekend dlatego teraz zmieniłem zdanie odkąd mam nowe informacje i dałem znać twojemu asystentowi o tym w poniedziałek. Dziś jest pierwszy dzień kiedy mogę udzielić wam większego wywiadu. Chcę omówić te naukowe badania żebyś ty i widzowie mogli zrozumieć sytuację, w której jesteśmy, dowody na to co się stało.

Pierwsze badanie jest od naukowców biologicznych. 3 z Marseille we Francji i 1 z Montrealu, wszystko to z laboratoriów badań klinicznych. To było opublikowane w gazecie Antiviral Research,10 lutego 2020.  Miałem szansę to przeczytać w weekend jak to mam w zwyczaju. Nie będę omawiał całego badania ale oni dokonali genetycznej analizy koronawirusa z Wuhan i pozwólcie, że podsumuję najważniejszą część, gdzie jest powiedziane, cytat: „i może dostarczać wzmocnioną funkcję działania do 2019-n CoV [aktywującą m.in. mutacje] dla wydajnego rozprzestrzeniania się pośród populacji ludzkiej w porównaniu z innymi beta koronawirusami”. Powtórzę, cytat: „i może dostarczać wzmocnioną funkcję działania do 2019-n CoV [aktywującą m.in. mutacje] dla wydajnego rozprzestrzeniania się pośród populacji ludzkiej w porównaniu z innymi beta koronawirusami”. A więc Alex, przypominasz sobie w pierwszym wywiadzie, którego udzielałem twojemu współpracownikowi panu Shroyerowi i w następnych wywiadach udzielonych tobie, powiedziałem, że to były wyraźnie wzmocnione funkcje działania, ofensywna broń biologiczna.

AJ: Mówiłeś to 3 tygodnie temu i 2 tygodnie temu, a teraz nie tylko Instytut Indyjski to zbadał ale wiele innych naukowców to zbadało i wszyscy mówią dokładnie to samo.
FB: Tak, a więc ten tu artykuł to jest dowód obciążający.
AJ: Powiedz ludziom co to za artykuł żeby mogli go znaleźć.
FB: A więc mam to z ScienceDirect, Antiviral Research, 10 lutego 2020.
AJ: Antiviral Research...?
FB: Ma długi tytuł ale zaczyna się od „The spike glycoprotein of the new coronavirus 2019-nCoV contains a furin-like cleavage site absent in CoV of the same clade.”  B.Coutard, C.Valleb, X.de Lamballeriea, B.Canardb, N.G.Seidahc,E.Decrolyb.


AJ: Czyli to jest dokładnie to samo co prestiżowy Instytut Indyjski mówił, że to ma punkty gdzie było dodane sztuczne RNA, mam na myśli, że widać dokładnie gdzie to zrobili.
FB: Tak, ale to zostało wycofane pod wpływem presji politycznej ale teraz mamy 4 wybitnych biologów. Tak, tu mamy zdjęcie artykułu. Dowód obciążający jest na stronie 11, u dołu, ostatni pełen paragraf od dołu gdzie mówią: „może dostarczać wzmocnioną funkcję działania do 2019-n CoV [aktywującą m.in. mutacje] dla wydajnego rozprzestrzeniania się pośród populacji ludzkiej”.
AJ: A więc wytłumacz co to jest wzmocniona funkcja działania [gain-of-function], bo my nie jesteśmy ekspertami tak jak ty doktorze.
FB: A więc powtórzę, Alex, to co mówiłem ci wcześniej. Technologia 'wzmocnionej funkcji działania' to inżynieria genetyczna DNA niebezpiecznych broni biologicznych.
AJ: Czyli wzmacnianie już i tak niebezpiecznych patogenów?
FB: Tak, to jest turbo-doładowanie. Wzmacnianie może być robione bezpiecznie tylko w budynkach BSL-4 albo BSL-3. Więc ja uważam, że wyraźnie to jest dowód obciążający, że Wuhański koronawirus wyszedł z tego laboratorium BSL-4.
AJ: Czy to jest odzwierciedleniem tego co mówił Indyjski Instytut czy to coś innego?
FB: Myślę, że to idzie dalej niż to co wykazało badanie Indyjskiego Instytutu ale dojdziemy do tego za chwilę, do tego Indyjskiego badania. A więc myślę, że to dostarczyło nam dowodu, że to jest wyraźnie bojowa broń biologiczna. A „wzmacnianie funkcji działania” przez manipulowanie DNA w broni biologicznej nie ma żadnego prawnego, naukowego lub medycznego wykorzystania.
AJ: Czyli nie ma żadnej wymówki, że to był test szczepionki, który się przypadkowo wydostał?
FB: Bzdura, to jest wyraźnie ofensywna broń biologiczna. I nie ma ona żadnego prawnego, medycznego lub jakiegokolwiek innego zastosowania.
AJ: To jest więcej niż sensacyjne! Czy to jest powodem dlaczego widzimy tak bardzo poważną reakcję na to co się dzieje?
FB: Więc Alex, my mówiliśmy o tym 3 tygodnie temu, a oni wciąż mnie atakują za bycie 'teoretykiem spisku', za 'fałszywe wiadomości', i że jestem 'świrem, wariatem', itd., więc mamy ogromne zwalczanie tego we wszystkich mediach głównego nurtu. I w rzeczy samej zostałem totalnie ocenzurowany we wszystkich mediach głównego nurtu w USA.
AJ: Ale wszystko co powiedziałeś zostało potwierdzone i nawet większe grupy naukowe to potwierdzają. Ale wróćmy do tego dowodu obciążającego i powtórzmy wszystko z całej dokumentacji.

[…] AJ: Mamy wiodącego eksperta od prawa międzynarodowego, który prowadził główne delegacje dla rządu USA, eksperta od broni biologicznej, antyterroryzmu; odpowiedzialnego za projekt ustawy antyterrorystycznej dotyczącej broni biologicznej z 1989r., która została przyjęta jako prawo międzynarodowe, dr Francisa Boyle. Ja czytam te same badania, które on czyta. Więcej naukowców zaczyna się wypowiadać i patrzą na to i mówią, że to jest stworzone przez człowieka, pokazują jak i mówią, że to jest pewne. Główny Indyjski Instytut wypowiedział się i stwierdził to samo już 3 tygodnie temu. A więc w tej części omówimy więcej tych badań. W następnej części jako ojciec jako obywatel, człowiek, obywatel planety Ziemia zapytam Dr Boyle co tu jest ostateczną rozgrywką, czy to było przypadkowo wypuszczone, tak jak mieliśmy nadzieję, choć i to już jest wystarczająco złe, czy jest nawet gorzej. Czy używają tego jako wymówkę żeby najechać Tajwan co już i tak robią. Doktorze Boyle proszę kontynuować na temat badań i analizy badań.

FB: Teraz pozwól mi omówić drugie badanie, które jest kolejnym dowodem i sensacją. Pamiętasz w naszym wcześniejszym wywiadzie pytałeś mnie czy to się wydostało z budynku BSL-4 w Winnipeg, Kanada, czy było ukradzione i ja powiedziałem, że może tak było. Winnipeg jest odpowiednikiem naszego Fortu Detrick. Oni tam pracują nad każdym rodzajem okropnej ofensywnej nazistowskiej broni biologicznej jaką tylko można sobie wyobrazić. Ale na podstawie materiałów naukowych, które miałem szansę przeczytać w weekend, zmieniłem zdanie i myślę, że mam definitywny dowód skąd to wyszło; i to wyszło z BSL-3 laboratorium broni biologicznej przy Uniwersytecie Karoliny Północnej. I ja ich już wcześniej potępiałem ponieważ oni robią prace nad wzmacnianiem funkcji, inżynierią genetyczną DNA nad każdą okropną bronią biologiczną jaką możesz sobie wyobrazić włączając w to MERS - bliskowschodni zespół niewydolności oddechowej, który również jest bojową bronią biologiczną wykorzystującą koronawirusa.

AJ: Powtórz to jeszcze raz, pokażemy to podczas gdy będziesz mówił, powiedziałeś - inne badanie...?
FB: Badanie o modyfikacji DNA, wzmacnianiu funkcji działania w MERS, czyli w bliskowschodnim zespole niewydolności oddechowej.
AJ: I jaki to był uniwersytet...?
FB: Z Karoliny Północnej, tak. I oni mają tam laboratorium BSL-3 broni biologicznej.
AJ: To jest to co wciąż czytam, że oni robią tam rzeczy z poziomu 4 na poziomie 3, czy tak?
FB: Ja myślę, że tak, ale robią to z poziomu 3, ostatnim razem jak widziałem to było wszystko co mieli. Ale pozwól, że omówię to badanie. Jest zatytułowane „A SARS-like cluster of circulating bat coronaviruses shows potential for human emergence”.
(‚Podobne do SARS skupisko krążących koronawirusów od nietoperzy wykazuje potencjał do występowania u ludzi’.)


AJ: Powtórz to jeszcze raz dla radio-słuchaczy, mamy setki stacji.
FB: „A SARS-like cluster of circulating bat coronaviruses shows potential for human emergence”.
AJ: I to jest z 2015, 21-go grudnia, mamy to na ekranie.
FB: Tak jest, w Nat Med [nature.com]. I teraz jeśli przejrzysz to dokładnie zauważysz kto był zaangażowany w tej inżynierii genetycznej DNA SARS, który już jest bronią biologiczną, żeby dodać mu wzmocnienie funkcji. I mamy tam wszystkich ludzi z Uniwersytetu Płn. Karoliny w Chapel Hill i mamy kogoś z Agencji ds. Żywności i Leków w USA (‚FDA'). Więc nie możemy też ufać Agencji ds. Żywności i Leków. I na samym końcu listy kto jest zaangażowany? Zhengli-Li Shi, główne laboratorium specjalnych patogenów i bio-bezpieczeństwa, Instytut Wirusologii Wuhan, Chińska Akademia Nauk, Wuhan, Chiny. Więc jest bardzo jasne dla mnie, że ten naukowiec z Instytutu Wirusologii Wuhan dostał tę technologię wzmacniania funkcji dla SARS od laboratorium Uniwersytetu Płn. Karoliny. I on tego nie ukradł, co się wydarzyło to to, że jeśli dokładnie przeczytasz do końca artykułu, w podziękowaniach, to oni odebrali nagrodę od Narodowej Fundacji Nauki Naturalnej Chin.  Więc innymi słowy, Chiński rząd zapłacił im żeby jeden z ich najlepszych ekspertów od broni biologicznej zaangażował się w tego rodzaju prace.
AJ: Doktorze Boyle, proszę się zatrzymać. Czytam ten artykuł, wiem, że masz duże wieści, wysłałeś mi linki, ale właśnie teraz to czytam.
Mówisz o dowodzie obciążającym, a to jest chiński rząd płacący za tą samą rzecz z laboratorium w USA. Jak ty to znalazłeś?! To jest dowód obciążający, jak do diabła to znalazłeś?
FB: A więc Alex, mówiłem ci, że to jest częścią mojej zawodowej odpowiedzialności by być na bieżąco z bronią biologiczną. Więc natrafiłem na to w moim badaniu, to po prostu część mojej pracy.
AJ: Bardzo dobrze to wyjaśniasz ale uprość to. Mamy następnego gościa ale to jest za wielkie, zrobimy to jutro. Także masz czas. Uprość to proszę dla wszystkich. Dlaczego te dwa artykuły są dowodem obciążającym? To jest niesamowite, to jest nieprawdopodobne!
FB: Mam więcej niż to, wiem że oni odebrali nagrodę Narodowej Fundacji Nauki Naturalnej Chin. Ci naukowcy śmierci z Uniwersytetu Północnej Karoliny wzięli brudne pieniądze od Chin żeby pomóc jednemu z ich najlepszych ekspertów od broni biologicznej z Instytutu Wirusologii Wuhan w Wuhan, który ma budynek BSL-4. Oni wiedzieli dokładnie co robią i oni pozwolili temu Chińskiemu naukowcowi pracować z nimi żeby wzmocnić funkcję broni biologicznej zmienionemu genetycznie SARS, który sam w sobie już jest groźny. I omówmy część języka tutaj, to jest rzeczywiście dowód obciążający. Wyraźnie to laboratorium musi zostać natychmiast zamknięte, a wszyscy ci naukowcy sprawdzeni przez rząd USA i za ich odpowiedzialność i za łamanie mojej ustawy antyterrorystycznej z 1989r. Ale pozwól, że będę kontynuował. Oni powiedzieli: „Zbudowaliśmy chimerycznego wirusa, który koduje nowe zwierzęce białko Spike (glikoproteina S) w kontekście żywego SARS. Ta metoda charakteryzuje zagrożenie ze strony białka Spike w SARS.”
AJ: Doktorze Boyle proszę poczekać, musimy zrobić przerwę… Czytam tutaj artykuł, w którym się przyznają, że zbudowali dokładnie ten wirus, za którego zbudowanie Chiny zapłaciły Stanom Zjednoczonym i który teraz został wypuszczony. I czemu oni go wypuścili, czy żeby zdobyć władzę i napaść na Tajwan? To jest niesamowite, nieważne co słyszałeś kiedykolwiek w tym programie, to jest najbardziej szalone i najbardziej udokumentowane. A my ich złapaliśmy na gorącym uczynku, nieprawdopodobne! Zaraz wracamy żeby wam o tym opowiedzieć. Zostańcie na wizji, to jest niesamowite. To jest nie do uwierzenia.
A więc nie chcę tu brzmieć metafizycznie ale mój tata to emerytowany chirurg dentystyczny i dentysta, który także stworzył pewne lekarstwa zaaprobowane przez Pentagon. I on ma tu biuro gdzie pracuje na pół etatu. I coś w dzisiejszym show z Dr Boyle spowodowało, że wiecie on ma tą czaszkę ze szkoły medycznej, to jest prawdziwa czaszka. Jednym z moim najwcześniejszych wspomnień było gdy miałem dwa czy 3 latka i ta czaszka w czarnym pudełku i ja to otworzyłem, ona wypadła na ziemię i nasz owczarek niemiecki ją zabrał do ogrodu. Mój tata bardzo się wkurzył i powiedział: 'To ważna rzecz, szanują ją, to jest prawdziwa czaszka!' Więc jednym z moich najwcześniejszych wspomnień jest owczarek niemiecki wybiegający do ogrodu z tą czaszką.
To śmieszne ale coś w dzisiejszym programie, nie wiem czemu ale zapytałem: 'Tato czy mogę wziąć tę czaszkę na wizję, którą masz w gabinecie?' . Powiedział 'Tak, ale szanuj ją, jest moja'. Ale chodzi o to, że to jest na poważnie, coś dużego się dzieje i patrząc na te wszystkie prestiżowe raporty, odnoszące się do wydarzeń sprzed 5 lat gdy tworzyli to i Dr Francis Boyle napisał to prawo o broni biologicznej i on jest tutaj przedstawiając to wszystko. Ja mogę przeczytać te raporty, i absurdalnym jest jak oczywiste jest to, że Chińczycy zapłacili amerykańskiemu uniwersytetowi. To jest teraz wszędzie w wiadomościach. Yale i Harvard mają kłopoty na 300 milionów od chińskich komunistów, a nawet miliardy dolarów, podano to w dzienniku Wall Street Journal i gazecie New York Times. Więc z jakiegoś powodu my jesteśmy lepsi od nich w naukach ścisłych, więc oni proszą nas o sfinansowanie i zbudowanie ich siatki nadzoru. Z jakiegoś archetypowego powodu, stwierdziłem, że chcę mieć  dziś czaszkę w programie. Mogłem ją pokazać przez 27 lat bycia na wizji raz czy 2 razy, a czemu chciałem czaszkę dziś? Bo pomyślałem, że dziś powinienem to zrobić żeby zaznaczyć, że wszyscy jesteśmy ludźmi i to jak Makbet, wiecie siedzący tam kiedy wykopali jego starego nauczyciela i on mówi do czaszki. Dr Boyle proszę wróć do tego gdzie byłeś zanim zrobiliśmy przerwę i jak duże to jest, co tu się dzieje, podwójne dowody obciążające, a nawet więcej co jeszcze masz o tym skąd to się wzięło bo to, mam nadzieję, powie nam dokąd to wszystko zmierza.
FB: A więc kontynuując, tu piszą, że ta metoda charakteryzowała zagrożenie stwarzane przez białko Spike w drogach oddechowych. Więc innymi słowy, oni to zaprojektowali żeby zarażać ludzi poprzez ich drogi oddechowe. I tu piszą 'in vivo'(= w żywym), więc innymi słowy oni używają żywe zwierzęta.
AJ: Zwolnij i zacznij od nowa, podaj nazwy artykułów, to jest wielka sprawa, robią to by zarażać ludzi, masz rację, oni powinni zostać aresztowani!
FB: Oczywiście, oni powinni być oskarżeni, bez żadnych wątpliwości. To jest chyba ten, który już pokazałeś.
AJ: Nie chcę ci przerywać ale powtórz wszystko co powiedziałeś. Omów to jeszcze raz.
FB: Oni zbudowali chimerycznego wirusa, połączyli różne bronie biologiczne w jedną chimerę, tak jak ci mówiłem świńska grypa…
AJ: Tak 3 tygodnie temu mówiłeś, że to chimera.
FB: Tak, chimera. [organizm zbudowany z komórek różniących się genetycznie] I oni to robią po to żeby mieć, cytat: 'skok w podstawowych komórkach dróg oddechowych w organizmie żyjącym. To są surogaty dla nas, ok? Kontynuując, wzięli myszy i za pomocą ich techniki znaleźli silną replikację porównywalną do SARS.
AJ: Wspaniale!
FB: Więc używają technologii wzmacniania funkcji..
AJ: Oni testują to, żeby się upewnić, że się szybko rozprzestrzenia.
FB: Tak jest i to nie jest tylko SARS ale też wzmacnianie funkcji. Łączne dane potwierdzają umiejętność zarażania komórek ludzkich dróg oddechowych, itd. Więc oni dokładnie wiedzieli co robili.
AJ: Więc tak jak Ford robi ciężarówki F-150, ty znalazłeś tych którzy to stworzyli i jeszcze otwarcie się tym chwalili.
FB: Zgadza się. Pozwól, że będę kontynuował. Łącznie dane wskazują, że wirusy użyte, które oni złączyli, są zdolne do powodowania znacznych chorób wśród myszy w kontekście SARS.
AJ: A SARS jest w rodzinie koronawirusów, tak?
FB: Tak. To bojowy koronawirus. Oni także wyciągają wnioski, że nie mogli znaleźć na to antyciał. Więc to jest ekstremalnie niebezpieczne.
AJ: Totalne głupki.
FB: A więc kontynuuję.
AJ: Ci ludzie powinni być natychmiast aresztowani.
FB: Tak, pozwól mi kontynuować z tym gdzie mówią, że ich nowy zmieniony genetycznie wirus, stanowi wzrost w patogenezie, to jest funkcja wzmacniająca, przyznają się do tego. Patogeneza oznacza śmiertelność i zaraźliwość. Wiemy, że nawet Lancet [dziennik medyczny] powiedział, że śmiertelność wynosi około 15%. Jeśli podzielisz liczby podane nawet przez chiński rząd to będzie około 17%. Razem te dane pokazują skrzyżowanie badań nad wzmacnianiem funkcji. I czynią to jasnym, że będą kontynuować badania. Zaznaczają też, że wykorzystali pseudowirusa bazowanego na HIV przygotowanego jak wcześniej opisano.
AJ: Co jest dokładnie tym co odkrył Indyjski Instytut, o mój Boże!
FB: Dlatego będę o tym mówił.
AJ: To jest bezsensowne!
FB: Nie, nie to jest rodzaj nazistowskiej pracy nad bronią biologiczną, jaką wykonują ci naukowcy.
AJ: Tak zgadzam się ale oni to publikują i przyznają, że to zrobili!
FB: Tak i pozwól mi kontynuować. W przypisach piszą, że komórki były początkowo uzyskane z Fortu Detrick, który nadzoruje broń biologiczną...
AJ: Czyli to oznacza, że rządowe laboratorium USA, Creek, to prowadziło?
FB: Tak, oni byli też w to zaangażowani.
AJ: Jezus!
FB: Pozwól, że zapytam, kiedy się o tym dowiedziałeś w weekend, czy serce ci biło mocniej?
FB: Nie, ja zdecydowałem się dać znać twojemu asystentowi w poniedziałek rano i później tego ranka CNN w Indiach przeprowadziło ze mną wywiad na ten temat ale tylko przez 20 minut i wtedy musiałem wrócić do mojego nauczania. Ale wiesz ja to robię zawodowo.

KONIEC TRANSKRYPTU.



Światowe laboratoria potwierdzają: koronawirus został opracowany przez naukowców za pomocą inżynierii genetycznej.  |  Koronawirus posiada podobną do HIV „mutację”, która powoduje, że jest wyjątkowo zakaźny.  |  Naukowcy potwierdzają, że koronawirus został stworzony przez człowieka… Zawiera sekwencję „pShuttle-SN” potwierdzającą laboratoryjne pochodzenie.  |  Szykowana szczepionka RNA na koronawirusa to globalny eksperyment na ludzkości.   |  Naukowcy z USA i wirusy z Kanady w Wuhan.  |  Trzy miesiące po tym jak Bill Gates tworzył symulację pandemii koronawirusa, obecnie ten patogen rozprzestrzenia się na cały świat.  Anglo-amerykański establishment buduje systemy wojskowe Chin.  |  Bill Gates od miesięcy opłaca skoordynowaną akcję propagandową na temat nadchodzącej pandemii.   |  Na życzenie Billa Gatesa: ”Choroba X” wybuchła w Chinach.  |  Bill Gates: Największe zagrożenie dla świata to człowiek. Afryka osiągnęła "punkt zwrotny”.  |  Bill Gates ostrzegł światowych liderów, że bioterroryzm może zabić więcej ludzi niż wojna nuklearna.  |  Bill Gates współpracował z Jeffreyem Epsteinem przy przekazywaniu milionów dolarów do MIT.  |  Bill Gates ostrzegł światowych liderów, że bioterroryzm może zabić więcej ludzi niż wojna nuklearna.  |  Projekt SCoPEx: Bill Gates realizuje plan ludobójstwa pod pretekstem powstrzymania „zmian klimatu”.  |  Scenariusze przyszłości fundacji Rockefellera.   |  Naukowcy stworzyli bojową wersję ptasiej grypy, a teraz rozważają opublikowanie wyników nt tej broni biologicznej.   |  Naukowcy zsekwencjonowali genom Czarnej Śmierci by odnaleźć matkę wszystkich plag.  |   Opublikowano badania nad bojową wersją ptasiej grypy.   |  Grypa, pandemia strachu, podsumowanie.  |  Obozy ebola? Analityk Fox News wzywa do zbudowania obozów kwarantanny w każdym amerykańskim mieście.  |  Fałszerstwo wirusa Ebola-Obola?  |  Modele komputerowe przewidują rozprzestrzenienie się ebola na cały świat.  Największa Gazeta w Liberii oskarża USA o stworzenie wirusa ebola.  |  Urojone wojny. World War E.  |  Raport: epidemia ebola dotarła z Afryki do Europy.   |   Scenariusze przyszłości fundacji Rockefellera.  Opublikowano badania nad bojową wersją ptasiej grypy.   |  Naukowcy stworzyli bojową wersję ptasiej grypy, a teraz rozważają opublikowanie wyników nt tej broni biologicznej.   |  Naukowcy zsekwencjonowali genom Czarnej Śmierci by odnaleźć matkę wszystkich plag.   |  Film: Toksyczne szczepienia. Wywiad z doktorem Jerzym Jaśkowskim.   |  Totalitaryzm medyczny i szczepienia w Polsce.   |  Z laboratorium Uniwersytetu Teksasu zniknął wirus Guanarito.   |


Więcej na ten temat

 Komentarze

Musisz być zalogowany, aby móć komentować. Jeżeli nie posiadasz konta zarejestruj się.
 
Nazwa użytkownika
Hasło
 
MilleniumWinter   dodano: 2020-03-10 05:57:28
Może mi ktoś wytłumaczy dlaczego Chiny miały by pracować nad bronią biologiczną która atakuje wyłącznie osoby posiadające gen \"azjatycki\" czyli ten który ma każdy Chińczyk i część osób z innych ras?
MilleniumWinter   dodano: 2020-03-10 05:58:13
PS. Widać, że amerykańskie alter media wciąż jednak są amerykańskie i ojczyźnie krzywdy zrobić nie pozwolą :)
PrisonPlanet.pl   dodano: 2020-03-10 09:44:21
MilleniumWinter@- Dzięki za komentarz. Oczywiście nie wiemy i pewnie się nie dowiemy kto to wypuścił, natomiast wydaje się już dobrze udokumentowane skąd się wziął ten wirus i kto nad nim pracował. To jest wciąż ten sam motyw jaki opisuje Sutton, czyli wspieranie i budowanie swojego własnego wroga, by potem z nim walczyć. Nie kto inny jak amerykanie i kanadyjczycy szkolili naukowców z Wuhan i rozwijali ich laboratorium.

Więcej
Polityka

Pomoc dla Ukrainy została zatwierdzona w punkcie zwrotnym ECM.

Pomoc dla Ukrainy została zatwierdzona w punkcie zwrotnym ECM.

KOMENTARZ: Ciekawe, że pomoc dla Ukrainy została zatwierdzona w punkcie zwrotnym ECM Ukraina/Rosja. Dla mnie to oznacza, że zanim...

Kolejne kroki konfliktu na Bliskim Wschodzie. Ataki pod fałszywą flagą w USA.

W odpowiedzi na atak Izraela na ambasadę Iranu w Syrii gdzie zginęło 16 urzędników i głównych oficjeli Iran...

Czy firmy ubezpieczeniowe planują na lato blokady klimatyczne i zamknięcia gospodarek?

Oficer CIA zdradził na nagraniu, że agencja zniszczyła Alexa Jonesa i „może wsadzić każdego do więzienia”.

Blinken wpycha Ukrainę do NATO, aby rozpocząć III wojnę światową.



Programy Infowars:






Krytyczne filmy na temat Covid-19:Ostatnie Audycje PrisonPlanet.pl:

Globalne trendy

Przemysł reprodukcyjny.

Przemysł reprodukcyjny.

Przez najbliższe trzy dekady przejścia postindustrialnego przemysł będzie głównie rozwijał obszar rozwiązań medycznych...

Internet Ciał.

Jeden z głównych amerykańskich think-tanków opracował w 2020 r. dla amerykańskiego rządu dokument „The...

Post-industrialne miasta w 2035 roku.

Wstrząsy na rynku żywności 2020-2030.

Wojskowe NBIC do 2040 roku.

© 2010-2021 PRISON PLANET.PL  |  Wszelkie prawa zastrzeżone