W niniejszej audycji rozmawiamy z anonimowym informatorem, osobą która pracuje w departamencie audytu w jednym z dużych banków w Polsce. Poruszamy w niej m.in. zagadnienia związane z systemem oszukiwania klientów na każdym stopniu hierarchii bankowej, sposoby i triki jakich używają sprzedawcy oraz fundamentalny brak jakiejkolwiek etyki w relacjach z klientami. Liczy się tylko zysk!
Zapraszamy do oglądania audycji.
1.
2.
3.
4.
5.
Przekaż darowiznę na rzecz realizacji audycji radiowej Wiadomości PrisonPlanet.pl:
Dobre chęci - niestety \"głos\" pracownika DAW strasznie zakłócony. Ciężko coś usłyszeć i zrozumieć. :/
prisonplanet.pl
dodano: 2013-11-20 22:31:12
Głos został zmieniony na życzenie osoby udzielającej wywiad. Proponujemy podgłośnić sobie dźwięk przy słuchaniu.
Zapluty Karzeł Reakcji
dodano: 2013-11-21 11:42:10
Troska o anonimowość, jak najbardziej zrozumiała. Niestety, dla mnie zbyt skuteczna. Prawie nic nie rozumiem. Może dałoby się tekstem?
kama32
dodano: 2013-11-21 11:57:07
Na początku trudno zrozumieć wypowiedz pracownika banku.Ale wystarczy kilka razy cofnac by sluch przyzwyczail się do takiego a nie innego stylu wypowiedzi.Potem idzie już lepiej.Wszystko da się zrozumieć ale wymagana jest max. koncentracja na tym co się słucha.Bardzo ciekawa rozmowa,choc zdaje sobie sprawę ze te tematy które zostały poruszone sa jedynie skromnym wycinkiem a przekrety robione przez banki siegaja o wiele wyżej.