Po usmażeniu kurczaka i przygotowaniu dodatków przez ludzi, zamówienie jest umieszczane na przenośniku i przechodzi do przód sklepu. Ramię robota czeka na nadejście zamówienia, a następnie zdejmuje je z przenośnika i umieszcza w zabezpieczonej szafce na żywność.
Klienci używają swoich kart kredytowych / debetowych i / lub systemu rozpoznawania twarzy w szafce na żywność, aby odebrać swoje zamówienie.
Przedstawiciel KFC powiedział NBC News, że nowy sklep znajduje się w Moskwie i został zbudowany na kilka miesięcy przed wybuchem epidemii koronawirusa. Przedstawiciel powiedział, że sklep bezdotykowy jest przyszłością restauracji typu fast food, ponieważ jest bardziej higieniczny.
Usunięcie ludzkich kasjerów i osób przygotowujących zamówienia przy ladzie szybkiej obsługi będzie kolejnym dużym trendem w branży do 2030 r. Uczynienie tych restauracji bezkontaktowymi między klientami a pracownikami zmniejszy prawdopodobieństwo przeniesienia wirusa.
Zautomatyzowanie restauracji typu fast-food będzie wiązało się z ogromnymi kosztami, to znaczy znaczną utratą miejsc pracy. W całym kraju (od 2018 r.) w restauracjach typu fast food zatrudnionych było około 3,8 miliona osób. Automatyzacja i sztuczna inteligencja w najbliższych latach wyprą miliony z miejsc pracy.
Co się tyczy nowej zautomatyzowanej restauracji KFC w Moskwie, to jest to tylko rzut oka na to, co nadchodzi do Ameryki - doprowadzi to do powszechnej utraty miejsc pracy, co zmusi polityków do wprowadzania powszechnego dochodu podstawowego.