Google opatentowało wykorzystywanie “szumów otoczenia” do kierowania reklam.
John P. Mello Jr, PCWorld
USA
2012-03-21
W wtorek Google, otrzymał patent na "reklamy oparte o uwarunkowania środowiskowe." Innymi słowy, Google opatentował technikę, w której wykorzystuje czynniki środowiskowe zebrane przez czujniki urządzenia do kierowania reklam do użytkowników.
"Przy określaniu, które reklamy powinny odpowiadać końcowemu użytkownikowi, czynniki środowiskowe mogą być używane niezależnie lub w połączeniu z dopasowanymi słowami kluczowymi związanymi z reklamą i słów kluczowych w zapytań użytkowników," czytamy w opisie patentu. "Przeglądarka internetowa lub wyszukiwarka znajdująca się na stronie użytkownika może z czujników uzyskać informacje o środowisku (np. temperatura, wilgotność, światło, dźwięk, skład powietrza). Reklamodawcy mogą określić, że reklamy będą wyświetlane użytkownikom, których warunki środowiskowe spełniają specyficzne kryteria."
Tak więc Google może teraz dostarczać reklamy docelowe do użytkowników na podstawie otaczającego środowiska. Na przykład określa patent, informacje o temperaturze zebrane przez czujniki telefonu mogą być wykorzystane do wyświetlania reklam klimatyzatorów (jeśli temperatura przekroczy pewien próg) lub zimowego płaszcza (jeżeli temperatura spadnie poniżej pewnego poziomu).
Tech.2 Źródła rozwoju środowiska technologicznego. JUŻ W SPRZEDAŻY!
Powodzie a naziemne systemy modyfikacji pogody w USA i reszcie świata:
????I warned you ALL a WEEK AGO that something bad would take place in one of the Gulf States after THIS anomaly was caught ion NEXRAD radar charts! https://t.co/omOZRzfZMLpic.twitter.com/S3ZOQxRu0n
Co się dzieje nad Polską i innymi rejonami świata gdzie obecnie trwają powodzie? W tym filmie pokazujemy nagrania satelitarne pokazujące działanie systemów naziemnej geoinżynierii (9.7.2025)... pic.twitter.com/Qz68hk6wz0