Nestle używa GPS wewnątrz batoników by śledzić swoich klientów.
CBS Seattle
USA
2012-10-26
Firma produkująca słodycze rozpoczęła w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową “Znajdziemy ciebie.” (ang."Will Find You"), w której śledzące urządzenia GPS zostały umieszczone wewnątrz sześciu batoników. Po tym jak jeden z batoników zostanie otwarty, uruchomi się urządzenie śledzące i pracownicy Nestle będą w stanie znaleźć dokładną lokalizację klienta.
"To ostrzeże tajny pokój kontrolny, który zorganizuje zespół wyszkolonych jednostek," podaje reklama. "Wejdą na pokład helikoptera, znajdą specjalny batonik i dadzą właścicielowi 10.000 funtów (16.145 dolarów)."
Sześć urządzeń lokacyjnych zostanie umieszczonych w batonach Kit-Kat, Aero i Yorkie w Wielkiej Brytanii.
CNET podaje, że Nestle przygotowało 3.000 plakatów by promować konkurs.
Według gazety Ad Week, Nestle uważa, iż ta promocja "będzie szczególnie atrakcyjna dla mężczyzn."
Tech.2 Źródła rozwoju środowiska technologicznego. JUŻ W SPRZEDAŻY!
Powodzie a naziemne systemy modyfikacji pogody w USA:
????I warned you ALL a WEEK AGO that something bad would take place in one of the Gulf States after THIS anomaly was caught ion NEXRAD radar charts! https://t.co/omOZRzfZMLpic.twitter.com/S3ZOQxRu0n