Tania prywatność. Skan biometryczny za darmowy bilet do kina.
Daily Mail
W. Brytania
2019-03-22
Współzałożyciel MoviePass opracował nowy pomysł, aby przyciągnąć ludzi do kin.
W programie nazwanym PreShow użytkownicy będą mogli zdobyć darmowe bilety do kina, jeśli zgodzą się na oglądanie reklam przez 15 do 20 minut.
Zgodnie z CNET istnieje również inna, bardziej przerażająca wersja proponowanej aplikacji, która odblokuje się tylko przy rozpoznaniu twarzy, śledząc twój wzrok za pomocą technologii rozpoznawania twarzy, aby upewnić się, że faktycznie oglądasz reklamy.
Więcej nt biometryki w zakładce "biometryka":
PreShow jest rozwijany przez współzałożycielkę MoviePass, Stacy Spikes, która ustąpiła ze stanowiska dyrektora naczelnego firmy biletowej w 2016 roku.
W czwartek aplikacja PreShow rozpoczęła kampanię na Kickstarterze gdzie musi zebrać 10000 USD.
Aplikacja działa w następujący sposób. Użytkownicy logują się do PreShow, wybierają film, który chcą oglądać, a następnie wyświetla im się do 20 minut „reklamowej zawartości”, aby odblokować darmowe bilety.
Biometryka wprowadzana jest już na lotniskach:
Jak tanio hakować systemy biometryczne:
Po obejrzeniu reklam środki przekazywane są do wirtualnej karty kredytowej, która może być wykorzystana do zamówienia biletów w lokalnym kinie.