Wielka Brytania zakazuje pokazywania stereotypów dotyczących płci w reklamach.
Daily Caller
USA
2019-06-23
Kultura
Od zeszłego tygodnia w Wielkiej Brytanii zamieszczanie reklam zawierających stereotypy dotyczące płci w celu sprzedaży produktów jest zakazane.

„Nasze dowody pokazują jak szkodliwe stereotypy dotyczące płci w reklamach mogą przyczyniać się do nierówności społecznych, obarczających wszystkich kosztami.” powiedział Guy Parker, prezes brytyjskiego Urzędu ds. Standardów Reklamy (ASA). „Mówiąc prościej, odkryliśmy, że niektóre obrazy w reklamach mogą z czasem odgrywać rolę w ograniczaniu potencjału ludzi. To w interesie kobiet i mężczyzn, naszej gospodarki i społeczeństwa, reklamodawcy powinni omijać te przestarzałe stereotypy, a my jesteśmy zadowoleni z reakcji przemysłu.”

Teraz takie reklamy będą zakazane:


ASA wydała zakaz w grudniu, dając firmom sześciomiesięczny okres karencji, aby dostosować się do nowych przepisów. W ubiegłym tygodniu okres karencji zakończył się wydaniem przez ASA oświadczenia, w którym opisano politykę zakazu dotyczącego stereotypu płci.

ASA nie przedstawiła szczegółowej definicji stereotypu płci w reklamie. Zamiast tego oświadcza ogólnie: „Reklamy nie mogą zawierać stereotypów dotyczących płci, które mogą powodować szkodę lub poważną lub powszechną obrazę.”

Poszczególne przykłady, w których stereotypy dotyczące płci są zabronione, obejmują:

„Reklama przedstawiająca mężczyznę z nogami na stole i członków rodziny tworzących bałagan w domu, podczas gdy kobieta jest wyłącznie odpowiedzialna za sprzątanie bałaganu.

Reklama przedstawiająca mężczyznę lub kobietę, którzy nie osiągnęli konkretnego zadania ze względu na swoją płeć, np. niezdolność mężczyzny do zmiany pieluch; niezdolność kobiety do parkowania samochodu.

Jeżeli reklama zawiera osobę o budowie ciała, która nie pasuje do ideału stereotypowo powiązanego z płcią, reklama nie powinna sugerować, że ich budowa ciała jest istotnym powodem, dla którego nie odnoszą sukcesu, na przykład w życiu romantycznym lub towarzyskim.

Reklamy promujące transseksualistów są oczywiście coraz bardziej powszechne i nie ma w nich "nic złego":


Reklama, która ma na celu podkreślenie kontrastu między stereotypową osobowością chłopca (np. śmiałość) a stereotypową osobowością dziewczyny (np. opieka), musi być traktowana z ostrożnością.



Reklama skierowana do nowych mam, która sugeruje, że wyglądanie atrakcyjnie lub utrzymywanie domu w idealnym porządku jest priorytetem w stosunku do innych czynników, takich jak ich samopoczucie emocjonalne.

Reklama, która umniejsza pozycję mężczyzny za wykonywanie stereotypowo „kobiecych” ról lub zadań”.


Link do oryginalnego artykułu: LINK


Netflix promuje pedofilię.  |  Globalny przemysł zaczął wytwarzać nową klientelę: trans-dzieci.   |  Czysty satanizm: anglikański kościół wprowadza ceremonię chrztu dla transów.   |  W Anglii naciska się na autystyczne dzieci, by zmieniały płeć.  |  Globalistyczny instytut wdraża zmiany płci u dzieci mimo sprzeciwu rodziców.   |  Instytut Tavistock.  |  Trans-szaleństwo. Teraz rząd bada dlaczego tak wiele dziewcząt chce być chłopcami.  |  UNESCO promuje pedofilie.  |  Koniec z Kubusiem Puchatkiem i Barbie. W szkołach zakazują książek i zabawek z powodu radykalnych nacisków na neutralizację płci.  |  Rządowa ankieta pyta 10-latków czy czują się „komfortowo w swojej płci”.  |  Podczas London Fashion Week zaprezentowano mężczyzn w ciąży.  |  W brytyjskich przedszkolach rozdają książki, które zachęcają do podważania swojej płci.  |  Satanistyczny transwestyta z rogami czyta małym dzieciom w publicznej bibliotece Michelle Obama.Pokaz mody Illuminati w londyńskim kościele katolickim.  |  Europejscy przywódcy wzięli udział w satanistycznej ceremonii otwierającej najdłuższy tunel na świecie.   |  Panorama okultyzmu w muzeum narodowym.  Szkoła Frankfurcka i przyszłość kultury.  |  Film: Odkrywając ruch Nowej Ery. ( New Age )  |  Globalistyczny instytut wdraża zmiany płci u dzieci mimo sprzeciwu rodziców.   |


Więcej na ten temat

 Komentarze

Musisz być zalogowany, aby móć komentować. Jeżeli nie posiadasz konta zarejestruj się.
 
Nazwa użytkownika
Hasło
 

Więcej
Kultura

„Mowa nienawiści”: Facebook usuwa posty cytujące katolickiego teologa.

„Mowa nienawiści”: Facebook usuwa posty cytujące katolickiego teologa.

Facebook usunął pokojowy cytat św. Augustyna z Hippo, katolickiego teologa i filozofa, mówiąc, że jest to „mowa...

Zaszczep się wiedzą, ale od lekarzy, a nie Robotów Biologicznych. Kłamać, Kłamać Kłamać, coś tam w społeczeństwie zostanie!

Kto jak kto, ale ten agent co najmniej kilku wywiadów z okresu sprzed I Wojny Światowej, wiedział co mówi. Miał w tym olbrzymie...

Chrześcijański lekarz został zwolniony z pracy po tym, jak odmówił odniesienia się do brodatego mężczyzny jako „Madam”.

Uczniowie szkół podstawowych uczą się odmawiać muzułmańskie modlitwy „Allahu Akbar”.

Wielka Brytania zakazuje pokazywania stereotypów dotyczących płci w reklamach.



Programy Infowars:



Protesty przeciwko 5G i cenzurze prewencyjnej:

TECH. Krytyka rozwoju technologicznego:

Część druga. Człowiek jako maszyna:

Część trzecia. Kultura jako maszyna:

Jesz genetycznie modyfikowaną żywność? To obejrzyj to:

Ekonomia

Wzrastające ceny złota napędzają sprzedaż luksusowej biżuterii i Rolexów.

Wzrastające ceny złota napędzają sprzedaż luksusowej biżuterii i Rolexów.

Niedawny skok cen złota nie tylko opłaca się inwestorom, ale także tworzy falę dla kupujących złoto. Według Bloomberga...

Mastercard i inne instytucje finansowe śledzą swoich klientów odmawiając dostarczania usług dysydentom.

Największym zagrożeniem wynikającym z cenzury mediów społecznościowych, nie jest brak dostępu do Facebooka czy Twittera, ale to...

Efekt cenzury na Youtube: Alphabet stracił ponad 70 miliardów dolarów.

Włochy chcą przejąć złoto z banku centralnego.

BIS przedstawił wizję przejęcia cyfrowych walut.

kontakt e-mailowy:
© 2010 PRISON PLANET.PL  |  Wszelkie prawa zastrzeżone