Wielka Brytania zakazuje pokazywania stereotypów dotyczących płci w reklamach.
Daily Caller
USA
2019-06-23
Kultura
Od zeszłego tygodnia w Wielkiej Brytanii zamieszczanie reklam zawierających stereotypy dotyczące płci w celu sprzedaży produktów jest zakazane.

„Nasze dowody pokazują jak szkodliwe stereotypy dotyczące płci w reklamach mogą przyczyniać się do nierówności społecznych, obarczających wszystkich kosztami.” powiedział Guy Parker, prezes brytyjskiego Urzędu ds. Standardów Reklamy (ASA). „Mówiąc prościej, odkryliśmy, że niektóre obrazy w reklamach mogą z czasem odgrywać rolę w ograniczaniu potencjału ludzi. To w interesie kobiet i mężczyzn, naszej gospodarki i społeczeństwa, reklamodawcy powinni omijać te przestarzałe stereotypy, a my jesteśmy zadowoleni z reakcji przemysłu.”

Teraz takie reklamy będą zakazane:


ASA wydała zakaz w grudniu, dając firmom sześciomiesięczny okres karencji, aby dostosować się do nowych przepisów. W ubiegłym tygodniu okres karencji zakończył się wydaniem przez ASA oświadczenia, w którym opisano politykę zakazu dotyczącego stereotypu płci.

ASA nie przedstawiła szczegółowej definicji stereotypu płci w reklamie. Zamiast tego oświadcza ogólnie: „Reklamy nie mogą zawierać stereotypów dotyczących płci, które mogą powodować szkodę lub poważną lub powszechną obrazę.”

Poszczególne przykłady, w których stereotypy dotyczące płci są zabronione, obejmują:

„Reklama przedstawiająca mężczyznę z nogami na stole i członków rodziny tworzących bałagan w domu, podczas gdy kobieta jest wyłącznie odpowiedzialna za sprzątanie bałaganu.

Reklama przedstawiająca mężczyznę lub kobietę, którzy nie osiągnęli konkretnego zadania ze względu na swoją płeć, np. niezdolność mężczyzny do zmiany pieluch; niezdolność kobiety do parkowania samochodu.

Jeżeli reklama zawiera osobę o budowie ciała, która nie pasuje do ideału stereotypowo powiązanego z płcią, reklama nie powinna sugerować, że ich budowa ciała jest istotnym powodem, dla którego nie odnoszą sukcesu, na przykład w życiu romantycznym lub towarzyskim.

Reklamy promujące transseksualistów są oczywiście coraz bardziej powszechne i nie ma w nich "nic złego":


Reklama, która ma na celu podkreślenie kontrastu między stereotypową osobowością chłopca (np. śmiałość) a stereotypową osobowością dziewczyny (np. opieka), musi być traktowana z ostrożnością.



Reklama skierowana do nowych mam, która sugeruje, że wyglądanie atrakcyjnie lub utrzymywanie domu w idealnym porządku jest priorytetem w stosunku do innych czynników, takich jak ich samopoczucie emocjonalne.

Reklama, która umniejsza pozycję mężczyzny za wykonywanie stereotypowo „kobiecych” ról lub zadań”.


Link do oryginalnego artykułu: LINK


Netflix promuje pedofilię.  |  Globalny przemysł zaczął wytwarzać nową klientelę: trans-dzieci.   |  Czysty satanizm: anglikański kościół wprowadza ceremonię chrztu dla transów.   |  W Anglii naciska się na autystyczne dzieci, by zmieniały płeć.  |  Globalistyczny instytut wdraża zmiany płci u dzieci mimo sprzeciwu rodziców.   |  Instytut Tavistock.  |  Trans-szaleństwo. Teraz rząd bada dlaczego tak wiele dziewcząt chce być chłopcami.  |  UNESCO promuje pedofilie.  |  Koniec z Kubusiem Puchatkiem i Barbie. W szkołach zakazują książek i zabawek z powodu radykalnych nacisków na neutralizację płci.  |  Rządowa ankieta pyta 10-latków czy czują się „komfortowo w swojej płci”.  |  Podczas London Fashion Week zaprezentowano mężczyzn w ciąży.  |  W brytyjskich przedszkolach rozdają książki, które zachęcają do podważania swojej płci.  |  Satanistyczny transwestyta z rogami czyta małym dzieciom w publicznej bibliotece Michelle Obama.Pokaz mody Illuminati w londyńskim kościele katolickim.  |  Europejscy przywódcy wzięli udział w satanistycznej ceremonii otwierającej najdłuższy tunel na świecie.   |  Panorama okultyzmu w muzeum narodowym.  Szkoła Frankfurcka i przyszłość kultury.  |  Film: Odkrywając ruch Nowej Ery. ( New Age )  |  Globalistyczny instytut wdraża zmiany płci u dzieci mimo sprzeciwu rodziców.   |


Więcej na ten temat

 Komentarze

Musisz być zalogowany, aby móć komentować. Jeżeli nie posiadasz konta zarejestruj się.
 
Nazwa użytkownika
Hasło
 

Więcej
Kultura

Ja, ja, ja... Neurotyczne zachowania generacji selfie.

Ja, ja, ja... Neurotyczne zachowania generacji selfie.

Muszę przyznać, że ludzie to bardzo ciekawe stworzenia. Nasza natura jest tak złożona, nasze emocje mają tyle odcieni, a nasza wyobraźnia...

Globalna wojna opiumowa. Elity finansowe promują magiczne grzyby.

Od kilku ostatnich lat narasta na całym świecie tendencja promowania i legalizowania różnego rodzaju narkotyków: począwszy od tak...

Amerykański cykl cywilizacyjny niebezpiecznie zbliża się ku końcowi.

Szwedzki naukowiec behawioralny sugeruje jedzenie ludzi dla „ratowania planety”.

Naukowcy ujawnili transhumanistyczno-eugeniczne plany Jeffreya Epsteina.



Programy Infowars:



Wykład dr Jaśkowskiego nt żywienia:



#RAPORT Z POLSKI - 5G:

TECH. Krytyka rozwoju technologicznego:

Część druga. Człowiek jako maszyna:

Część trzecia. Kultura jako maszyna:

Jesz genetycznie modyfikowaną żywność? To obejrzyj to:

Multimedia

Fotografie i reportaże: Bilderberg 2019.

Fotografie i reportaże: Bilderberg 2019.

Ta strona poświęcona jest zjazdowi Grupy Bilderberg 2019 odbywającemu się pomiędzy 30 maja i 2 czerwca w hotelu Hotel Montreux...

Fotografie i reportaże: Bilderberg 2018.

Ta strona poświęcona jest zjazdowi Grupy Bilderberg 2018 odbywającemu się pomiędzy 7 a 10 czerwca w hotelu NH Torino Lingotto Congress,...

Geoinżynieria 3. Kontrola populacji.

TECH. Krytyka rozwoju środowiska technologicznego. Prezentacja.

Konferencja "SZCZEPIENIA XXI WIEKU”.

kontakt e-mailowy:
© 2010 PRISON PLANET.PL  |  Wszelkie prawa zastrzeżone